۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۸۷۵۵۰
امام جمعه هفتگل:

نهادینه کردن فرهنگ حجاب نیازمند تدوین چشم‌انداز است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتگل اظهار داشت: همه متولیان امور فرهنگی و مسؤولان کشور باید با برنامه ریزی و ارائه چشم انداز چند ساله، فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنند.
امام جمعه هفتگل، حجت الاسلام ابراهيمي پور
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه هفتگل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: در صورتی که فرهنگ دین مبین اسلام به صورت ناب به مردم عرضه شود، مردم جهان که تشنه فرهنگ ناب محمدی هستند، با آغوش باز از آن استقبال خواهند کرد که سیر صعودی گرویدن مردم کشورهای غیر اسلامی همچونانگلیس، فرانسه، آمریکا و دیگر کشورها شاهد خوبی بر این مدعا است.

مدیر حوزه علمیه هفتگل در بخش دیگری از سخنان خود به ریشه مخالفت دولت های غربی با ایران اشاره و تصریح کرد: دولت های غربی با مشاهده صدور انقلاب اسلامی به بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی از تأثیر بسزای این فرهنگ بر مردم کشورهای خود، در هراس هستند، به همین دلیل به مخالفت و تحریم ایران دست می زنند تا شاید با این کار انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ ناب محمدی است را محدود کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی از رواج بی حجابی در جامعه انتقاد و خاطر‌نشان کرد: سران استکبار جهانی چون می‌ببینند انقلاب اسلامی با منافع آنها در تعارض است می‌خواهند با رواج بی‌حجابی در جامعه اسلامی از گسترش اندیشه و فرهنگ ناب حجاب که با فطرت هر انسان پاک سرشتی سازگار است، جلوگیری کنند.

امام جمعه هفتگل در پایان به متولیان امور فرهنگی و مسؤولان اجرایی یادآور شد: همه متولیان امور فرهنگی و مسؤولان کشور باید با برنامه‌ریزی و ارائه چشم‌انداز چند ساله از اقدامات پیشگیرانه رواج بی‌بند‌و‌باری و بی ‌حجابی جلوگیری کرده و فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات