۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۷۵۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

بی تفاوتی جوانان نسبت به مسائل دینی هدف دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بی تفاوتی نسل جوان نسبت به قبح معصیت و اعتقادات دینی بخشی از پروژه ناتوی فرهنگی دشمنان است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در مراسم اختتامیه دوره تخصصی مرزبانی از مکتب اهل بیت‌(ع) در اردبیل اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد اهداف از پیش تعیین شده ای هستند که ممکن است اجرای هر یک از آنها سال ها طول بکشد.

وی با تأکید بر این‌که نباید در برابر ناتوی فرهنگی غرب موضع انفعالی داشت، خاطر‌نشان کرد: بی تفاوتی نسل جوان نسبت به قبح معصیت و اعتقادات دینی بخشی از پروژه ناتوی فرهنگی دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برخی اهداف جنگ نرم دشمنان اسلام و جهان تشیع گفت: دشمن امروز در یک جنگ تمام عیار به سراغ مکتب اهل بیت‌(ع) و ارزش‌های اسلامی آمده و به دنبال انحراف در تبیین صحیح مسیر حق و حقیقت ائمه اطهار است.

حجت الاسلام ستوده وحدت شیعه و سنی را مهم‌ترین ترس دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: اگر مسلمانان حول محور مکتب اهل بیت عصمت و طهارت گردهم آیند نه تنها خود بلکه جامعه را از کج روی‌ها نجات خواهند داد.

وی هتک حرمت به مقدسات دینی شیعه و سنی را فتنه جدید دشمنان برای تفرقه افکنی در اسلام برشمرد و تصریح کرد: هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) و قرآن کریم نشان از نهایت بی منطقی نظام سلطه در برابر اسلام است.

حجت الاسلام ستوده ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی ایران نیز با شایعه پراکنی و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت نظام و روحانیت درصدد زیر سؤال بردن مبانی حکومتی اسلام هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات