۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۸۷۶۵۱

دومین جشنواره پویانمایی سیره رضوی در گلستان پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ دومین جشنواره پویانمایی سیره رضوی از سری برنامه های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
جشنواره امام رضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، دومین جشنواره پویانمایی سیره رضوی از سری برنامه های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

بر اساس رای هیأت داوران دومین جشنواره پویانمایی سیره رضوی گلستان، در بخش فیلم، سعید حسنی به دلیل فیلم باران رحمت از همدان به عنوان نفر اول، حامد شریفی با فیلم ضامن آهو از گلستان نفر دوم و سید محمدمطهری با فیلم برد یمانی از گلستان به عنوان نفر سوم این بخش معرفی و با اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ نقدی به ترتیب 20، 15 و 10 میلیون ریال تقدیر شدند.

همچنین لوح تقدیر وی‍ژه هیأت داوران به همراه 5 میلیون ریال وجه نقد به کاوه سیستانی کارگردان فیلم طلوع از شهرستان داراب فارس و لوح تقدیر فیلم بومی به فرشید کلته کارگردان فیلم قدم هفتم از شهرستان بندرگز گلستان اهدا شد.

در بخش فیلمنامه، هیأت داوران جایزه اول این بخش شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال به رحیم کریم زاده به خاطر فیلمنامه های چشم دل و مسافران مرو از اهواز، جایزه دوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 8 میلیون ریال به شیما ابن قاسم برای فیلمنامه ممنون مانی از گلستان و جایزه سوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد به مهدی رییسی برای فیلمنامه چشمهای کاغذی اهدا کرد.

در بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز، فیلم زیارت به کارگردانی ژاله جعفرسوار و سامیه پناهی از شهرستان بندرترکمن به عنوان نفر اول، سیاه و سفید به کارگردانی آی سونا سوقی از شهرستان آق قلا به عنوان نفر دوم و حجت خدا به کارگردانی مهناز رجبلو از شهرستان رامیان به عنوان نفر سوم معرفی و با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد تجلیل شدند.

ناصر گل محمدی، سعید توکلیان و مسعود امامی از اساتید انیمیشن کشور داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.

دومین جشنواره پویانمایی سیره رضوی از صبح روز گذشته با اکران 23 فیلم و داوری 19 فیلمنامه به مدت یک روز در تالارفخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات