۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۷۷۱۱
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

استقبال پرشور مردم قم از رهبری جلوه های زیبایی از پیوند ملت با ولایت را نشان خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، میزبانی از نائب امام عصر(عج) را افتخاری بسیار بزرگ برای مردم این استان عنوان کرد و گفت: استقبال پرشور مردم قم از رهبری جلوه های زیبایی از پیوند ملت با ولایت را نشان خواهد داد.
احمد حاجي‌زاده، معاون سياسي امنيتي استانداري قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، عصر روز پنج شنبه در جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم گفت: قطعا حضور ایشان در این استان منشا خیر و برکات فراوان برای مردم قم در ابعاد مختلف خواهد بود.

وی با بیان اینکه ابتدا قرار بود سفر رهبری به قم سفری با رویکرد حوزوی باشد ابراز داشت: با پیگیری های مستمر استاندار و مسؤولان استانی این توفیق نصیب همه مردم قم شد تا از نزدیک با رهبر و مقتدای خود دیدار کنند.

این مسؤول استانی با بیان اینکه قم حرم اهل بیت(ع) است تصریح کرد: باعث افتخار و مباهات مردم این دیار است که نائب امام عصر(عج) به این استان تشریف فرما می شوند و مردم برای استقبال از رهبر عزیز خود کاملا آماده هستند.

حاجی زاده با بیان اینکه سفر رهبری به قم رسالت و وظیفه مدیران را سنگین تر می کند ابراز داشت: مردم قم با تمام وجود حامی ارزش ها و تابع ولی فقیه هستند و حضور پرشور آنها در مراسم استقبال از حضرت آقا، جلوه های زیبایی از پیوند مردم با ولایت را نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، در تاریخ سفرهای ایشان ماندگار خواهد شد و قمی های استقبالی بیادماندنی و بی نظیر از ولی فقیه و نائب امام عصر(عج) خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی استان گفت: با وجود هماهنگی و تعامل بسیار خوب دستگاه های مختلف انتظامی و اطلاعاتی در قم، تسلط همه جانبه ای بر مسائل وجود دارد و نیازی به نیرو از بیرون استان نداریم.

حاجی زاده با بیان اینکه قم میزبان شایسته ای برای رهبر انقلاب خواهد بود تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی بر مسائل دارند و شرایط برای استقبال بیادماندنی از رهبری در قم کاملا فراهم است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات