۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۸۷۷۵۳
امام جمعه موقت شیبان:

مردم لبنان در سفر اخیر احمدی نژاد، دفاع خود را از حقیقت اسلام نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان گفت: استقبال پر شور مردم لبنان از رییس جمهور ایران نشانگر استقبال آنان از کلام قرآن و سخنان رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام حسيني فرد، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان، امام جمعه موقت شيبان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا حسینی، امام جمعه موقت شیبان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر رییس جمهور ایران به لبنان ابراز داشت: استقبال پر شور مردم لبنان از رییس جمهور ایران نشانگر استقبال آنان از کلام قرآن و سخنان رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت شیبان، شجاعت را از ویژگی‌های بارز دکتر احمدی‌نژاد خواند و بیان داشت: دکتر احمدی نژاد در مکانی حضور پیدا می کند که کمی آن طرف‌تر گشتی‌های رژیم صهیونیستی مشخص هستند و در حالی که سایر رؤسای جمهور دنیا با احتیاط و مراقبت شدید در جایی حضور پیدا می‌کنند؛ اما رییس جمهور ایران با ماشین روباز در میان مردم حضور پیدا می‌کند؛ این شجاعت به برکت اسلام و قرآن است و سبب سر‌افرازی مسلمانان می شود.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد مساجد بیان داشت: مسجد حقیقی و آباد، مسجدی است که دارای دارای امام جماعتی مومن و باسواد و جوانانی کوشا و فعال باشد و اگر مساجد احیا و آباد شوند جامعه احیا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: همان‌گونه که امام راحل فرمودند«پایتخت کشور ایران خراسان است» و وجود بارگاه این امام همام برکتی است که خداوند به این سرزمین عنایت کرده است.

امام جمعه موقت شیبان، عجین شدن نام جمهوری اسلامی ایران و اهل بیت(ع) را از دیگران عنایات حضرت حق عنوان و خاطرنشان کرد: امروز وقتی سخن از کلام اهل بیت(ع) می شود نام ایران مطرح می شود و این برکتی عظیم است که خداوند منان به هم جواران امام رضا(ع) عنایت فرموده است./945/پ202/س

ارسال نظرات