۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۷۸۱۶
امام جمعه موقت دزفول:

دشمنان به دنبال ایجاد فتنه در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با ایجاد فتنه و موج انسانی در جامعه، طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها را مخدوش کنند که باید مردم هوشیارانه عمل کنند.
حجت الاسلام بيگدلي امام جمعه موقت دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: علیرغم تبلیغات سوء دشمن و تهدید‌های آنان این سفر انجام شد؛ با این سفر و نتایج آن، رؤیای نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به کابوسی سهمگین پشت حصارهای بتنی مخفی خواهد شد و این نشان از بیداری ملت‌هاست.

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها درخصوص اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خاطر نشان کرد: این طرحی بود که دولت هشتم سعی داشت آن را اجرا کند اما موفق نشد؛ مردم ایران این اقدام را جهادی بزرگ می‌دانند و تمام مشکلات و تبعات آن را به جان می‌خرند تا در آینده شرایطی بهتر را داشته باشد.

حجت الاسلام بیگدلی تاکید کرد: البته دشمنان قصد دارند با ایجاد فتنه و موج انسانی در جامعه آن را مخدوش کنند که باید مردم هوشیارانه عمل کنند و البته مسئولان نیز سعی کنند از میزان فشار آن بر اقشار مختلف مردم بکاهند.

وی با اشاره به هفته گرامی داشت اولیا و مربیان گفت: مشارکت مردم و تمام مسئولان، روانشناسان، جامعه شناسان و تمام اقشار مردم در راستای تعلیم و تربیت و رشد اخلاقی دانش آموزان مؤثر است البته این پیوند نباید صرفا کمک‌های مادی را از سوی خانواده‌ها به ذهن بیاورد.

امام جمعه موقت دزفول با یادآوری هفته کاهش بلایای طبیعی، به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ورزش اشاره کرد و ابراز داشت: ورزش عامل مهم و اساسی برای از بین رفتن و کاهش مشکلات اجتماعی مختلف از جمله اعتیاد است./945/پ202/س

ارسال نظرات