۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۸۲۴۸
مسؤول طرح معراج اهواز:

ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در بین دانش‌آموزان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح معراج اهواز با اشاره به اهداف برگزاری طرح معراج گفت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در مدارس از اهداف برگزاری طرح معراج در اهواز است.
حجت الاسلام قرباني، مسؤول طرح معراج اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی، مسؤول طرح معراج اهواز، ظهر امروز در نشست توجیهی آموزشی طرح معراج، با اشاره به اهداف این طرح گفت: تأثیر‌گذاری بر فضای عمومی مدارس، ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری از ترویج عقاید منحرف غربی، از اهداف برگزاری این طرح است.

مسؤول طرح معراج اهواز، در ادامه به وظایف مسؤولان طرح معراج در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، حضور در همایش اولیا و مربیان، برگزاری جلسات مشاوره و حضور در همایش خانواده از وظایف مسؤولان اجرای طرح معراج است.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که مهم‌ترین قسمت‌های طرح معراج، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ است، خاطر‌نشان کرد: برگزاری این‌گونه جلسات کمک درخوری نسبت به شبهه‌زدایی و رفع نیاز‌های علمی دانش پژوهان می‌کند.

وی در ادامه افزود: برگزاری جلسات مشاوره سبب آشنایی مربیان طرح معراج با روحیات و افکار دانش آموزان و همچنین تأثیر بسزایی در شکل گیری روحیات، عقاید و افکار آنها دارد.

مسؤول طرح معراج اهواز در پایان سخنان خود اذعان داشت: این طرح از ابتدای آبان‌ماه در اهواز برگزار می‌شود؛ در این طرح طلاب و روحانیان اعزامی به مدارس راهنمایی و دبیرستان برای تبلیغ دین و پاسخ به شبهات اعتقادی دانش‌آموزان، روزانه به مدت چند ساعت در مدارس مستقر خواهند شد./945/پ202/س
ارسال نظرات