۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۴۳۸
امام جمعه شوشتر:

استقبال مردم قم از رهبری بیانگر جایگاه رفیع مرجعیت در عرصه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر استقبال بی نظیر مردم قم از رهبر معظم انقلاب را بیانگر جایگاه رفیع مرجعیت و رهبری در عرصه سیاسی دانست و تصریح کرد: حضور پر‌شور و با‌شکوه مردم قم بار دیگر نیرنگ‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید‌ جلیل قدمی محقق، امام جمعه شوشتر، روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان شوشتر، استقبال بی نظیر مردم قم از ولی امر مسلمین را نمایانگر جایگاه رفیع مرجعیت و رهبری در عرصه سیاسی دانست و اظهار داشت: مردم قم با استقبال از رهبر معظم انقلاب، بار دیگر نیرنگ‌های دشمنان را نقش بر آب و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند.

امام جمعه شوشتر با اشاره به این که ایران اسلامی اکنون جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد، خاطرنشان کرد: استقبال گرم مردم دنیا از مقامات ایرانی با استقبال گرم مردم روبه‌رو می‌شوند؛ اما سران استکبار زمانی که قصد سفر به کشوری دارند از ترس خود به صورت مخفی و سرزده می‌روند که این تفاوت میان ایران و استکبار است.

وی با اشاره به این که رییس جمهور با حضور خود در لبنان سبب ایجاد وحدت میان مردم این کشور شد، گفت: حضور احمدی‌نژاد سبب ایجاد وحدت میان مردم و سردمداران لبنان شد و این نقش تعیین‌کننده ایران را در سیاست منطقه نشان می‌دهد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

امام جمعه شوشتر با اشاره به اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها در کشور خاطر‌نشان کرد: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها برای مردم بسیار سود‌آور است؛ اما باید چگونگی اجرای آن به شکلی باشد که به اقشار کم درآمد خسارتی وارد نشود؛ از این رو باید با دقت بسیاری آن را اجرایی کرد./945/پ202/س

ارسال نظرات