۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۸۸۶۹۲
امام جمعه سردشت دزفول:

روحانیت آگاه و دلسوز مانع اصلی نفوذ دشمن در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول اظهار داشت: حضور روحانیت دل سوز، آگاه، و آشنا به سیاست اسلامی در جامعه اصلی ترین مانع نفوذ دشمن به منابع مالی، انسانی، اقتصادی و ارزش های دینی کشور است.
روحانيت
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تضعیف حضور روحانیان در مسائل سیاسی مراد دشمنان است، اذعان داشت: ایادی استکبار با اشاعه شبهاتی همچون دون شأن بودن حضور روحانیت در مباحث سیاسی، به دنبال تضعیف روحیه این قشر تأثیرگذار و ایجاد تردید در اذهان عمومی هستند.

هدف اصلی دشمن انداختن تفرقه بین مردم و روحانیت است

وی در ادامه تصریح کرد: حضور روحانیت دل سوز، آگاه، با کیاست و سیاست در جامعه اسلامی اصلی ترین مانع نفوذ دشمن به منابع مالی، انسانی، اقتصادی و ارزش های دینی کشور است؛ بنابراین دشمن از هرگونه ابزاری استفاده می کند تا بتواند روحانیت را از مردم و نظام جدا و نقش مؤثر این قشر عظیم جامعه را خدشه دار کند.

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به قم ابراز داشت: استقبال مردم، مسؤولان، روحانیان و مراجع تقلید قم از مقام عظمای ولایت به استان قم گواه خوبی جهت اثبات انسجام و یکپارچگی مردم و نظام بود.

استقبال از رهبر معظم انقلاب نقطه یأس استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی است

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول در ادامه بیان داشت: استقبال از رهبر معظم انقلاب در قم نشانگر قدرت، اقتدار، اتحاد و همبستگی بین مردم، روحانیان، ولایت فقیه و نقطه یأس استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی است.

امام جمعه سردشت دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات دروغین دشمنان به منظور اختلاف میان مرجعیت و حکومت، خاطر نشان کرد: دشمن تلاش مضاعفی جهت روی کار آمدن اشخاصی به نام مرجع تقلید که هیچ بویی از روحانیت و اسلام نبرده اند صورت داد تا با بهره گیری از فتوا و نظریه های خود اعلام کنند، مراجع مخالف نظام و ولایت هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این توطئه شوم دشمنان با درایت و تدبر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خنثی و پاسخی دندان شکن به مجریان این طرح غیر اسلامی و شیطانی بود.

حجت الاسلام نصیری در پایان سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «تریبون های آزاد در اختیار روحانیت و مراجع قرار دارد» تأکید کرد: سیاست های دشمن برای دور کردن مردم از روحانیت و نظام به در بسته خورده است و مردم همیشه پشتیبان روحانیت و نظام اسلامی هستند./945/ت302/الف
ارسال نظرات