۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۸۷۶۳

بهترین دل نوشته های فرزندان مبلغان منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ‌ دلن‌وشته های فرزندان مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، ارزیابی و به بهترین آنها جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
يادداشت
 نوشتن
پايان نامه
مقاله


حجت الاسلام علی کمساری، مدیر کل اطلاع رسانی و مشارکت های فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان قم، همراه و همدل با همه اقشار مردم، فضلا و طلاب شور، نشاط و شعف بسیاری در بین مبلغان و خانواده های آنان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: مبلغان از جمله روحانیانی هستند که در خط مقدم جبهه ترویج و تبلیغ معارف بلند اسلامی و شیعی قرار دارند و جایگاه برجسته ای را در حوزه علمیه، میان مردم و جامعه دارند.

حجت الاسلام کمساری با اشاره به این نکته که به همین میزان نقش خانواده های مبلغان دارای اهمیت است اظهار داشت: از این رو معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جهت جلب مشارکت های فرهنگی خانواده های مبلغان اقدام به برگزاری مسابقه« دل نوشته ای به رهبرم» کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه ویژه فرزندان مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه است و محدوده سنی نداشته و فرزندان مبلغان می توانند تا پایان سفر مقام معظم رهبری دل نوشته های خود را به اداره مشارکت های فرهنگی دفتر تحویل دهند.

مدیر کل اطلاع رسانی و مشارکت های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: این دلنوشته ها ارزیابی و به بهترین آنها جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و بهترین آثار در قالب کتابی منتشر می شود./919/پ202/ع

ارسال نظرات