۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۸۹۲۵

سی و سومین دوره مسابقات قرآنی در 15 امامزاده شاخص مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در 15 امامزاده شاخص استان برگزار می شود.
مسابقات قرآن
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در 15 شهرستان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این دوره از مسابقات قرآنی نیمه دوم آبان در شهرهای استان آغاز خواهد شد، افزود: امامزاده ها و اماکن متبرکه مازندران میزبان سی و سومین دوره از مسابقات قرآنی هستند.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و منزلت قرآن کریم و جسارتی که دشمنان قرآن، انقلاب و اسلام به این کتاب الهی کرده اند؛ حضور فعال و چشمگیر برادران و خواهران در این مسابقات چشمگیر خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان خواهر و برادر در رشته های 5/2، 5، 10 و 20جزء و حفظ کل قرآن کریم و رشته های قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن در دو مقطع شکوفه ها و بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در روز 15 آبان اوقاف لاریجان در آستانه مبارکه سید حسن ولی نیاک (ع)، روز 16 آبان اوقاف قائمشهر در امامزاده حمزه (ع) خیابان تهران، روز 17 آبان اوقاف تنکابن در امامزاده حسین شیرود (ع) و بلده در تکیه سیدالشهداء، روز 18 آبان اوقاف ساری در امامزاده عباس (ع)، اوقاف بابلسر در امامزاده قاسم و ابوالفضلی (ع) کاردگر محله فریدونکنار، اوقاف محمودآباد در آستانه مبارکه امامزاده قاسم (ع) و اوقاف نوشهر در مصلی چالوس برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: روز 19 آبان اوقاف بابل در آستانه امامزاده قاسم (ع) و اوقاف رامسر در امامزاده بی بی سکینه رمک (س)، در روز 20 آبان اوقاف نکا در امامزاده حسن (ع) و دارالقرآن و اوقاف بندپی در کانون فرهنگی میرصلحدار، روز 24 آبان اوقاف نور در امامزاده جمشید کیا سلطان (ع) رویان و روز 25 آبان اوقاف آمل در امامزاده ابراهیم (ع) میزبان عاشقان به کلام وحی الهی خواهند بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: قضاوت این دوره از مسابقات را یکصدو ده نفر از داوران برادر و خواهر مجرب به عهده دارند./950/پ202/الف
ارسال نظرات