۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۸۹۰۴۷
با حضور خبرنگاران؛

نخستین دوره جریان شناسی نحله های انحرافی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره جریان شناسی نحله های انحرافی با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور 120نفر از خبرنگاران در تبریز برگزار شد.
دوره جريان شناسي نحله هاي انحرافي در تبريز
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، نخستین دوره جریان شناسی نحله های انحرافی با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی روز گذشته با حضور 120نفر از خبرنگاران در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام قهرمان، استاد حوزه و دانشگاه، در این کارگاه گفت: هم اکنون دو هزار فرقه و عرفان نوظهور در سراسر جهان پدید آمده که با رنگ و لعاب های جدید در صدد اغفال و به انحطاط کشیدن جوانان هستند.

وی ادامه داد: انسان به طور ذاتی علاقمند به مذهب بوده و در صدد گرایش به سمت دین است از این رو در تقابل با روحیه شهوت ران خویش که همیشه تلاش برای گریز از قید و بندهای اخلاقی دارد اقدام به ساخت عرفان های خودپسند می کند.

حجت الاسلام قهرمان افزود: عرفان های نوظهور ریشه در اخلاق حیوانی انسان دارد و از این رو باید تلاش شود تا با تقویت فضایل، رذایل را از بین برد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در حال حاضر 70 فرقه انحرافی در ایران مشغول فعالیت هستند که مغز متفکر آنان در اتاق های فکر موساد و سیا قرار دارد.

حجت الاسلام قهرمان در ادامه ادامه داد: این فرقه ها در موارد بسیاری اقدام به فعالیت های جاسوسی در داخل کشور و به انحراف کشیدن جوانان و براندازی بنیان های خانواده می کنند.

وی اضافه کرد: فرقه شیطان پرستی در داخل کشورمان فعالیت های گسترده ای انجام می دهد و در این کار اهانت به خدا، پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) از بدیهیات این فرقه است.

حجت الاسلام قهرمان گفت: خون آشامی، زنای با محارم، بی بند و باری جنسی، تبعیت از مدهای روز لباس از جمله پوشیدن لباس هایی از جنس جین و چرم، چکمه های بلند با سگک فلزی و استفاده از رنگ های سیاه و قرمز و بنفش تند در ظاهر شخصی نمادهای آنان است.

وی افزود: ریشه این تفکرات انحرافی در تفکر کابالا از عرفان های منحرف یهودیت است که مقدسات را به طور کامل زیر سوال می برد.

عارف گوزلی، مدیرعامل خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، نیز دراین مراسم گفت: امید است؛ اصحاب رسانه ضمن آشنایی با این عرفان های دروغین در جهت تنویر افکار عمومی کوشیده و زمینه های فعالیت دشمنان اسلام را در جامعه اسلامی ایران خنثی کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه در خط مقدم اطلاع رسانی و مبارزه با افکار شوم دشمنان اسلام قرار دارند و از این رو انتظار می رود تا آنان با تولید مطالب کارشناسی شده در این زمینه زمینه های جلوگیری از توسعه چنین عرفان هایی را در جامعه بگیرند و با فعالیت های فرهنگی خود گامی در راستای هدایت نسل جوان بردارند./935/د102/الف
ارسال نظرات