۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۸۹۰۸۰
آیت الله طبرسی:

فتنه سال گذشته با هدایت های رهبرمعظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به فتنه های سال گذشته دل بسته بودند، گفت: فتنه سال گذشته با هدایت های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران خنثی شد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی مرکز استان با اشاره به فرا رسیدن هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهیمده، این نوجوان بسیجی را الگویی برای نسل امروز جامعه دانست و گفت: نسل امروز جامعه در خطر سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی قرار دارند.

وی هشتم و سیزدهم آبان ماه را متعلق به دانش آموزان دانست و افزود: این هفته را از آن جهت به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری کردند تا دانش آموزان از فلسفه و رویدادهای تاریخ در ان برهه از زمان مطلع شوند و آن را به عنوان الگو و سرمشقی برای خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که نسل جوان جامعه کشور امروز در خطر توطئه نرم دشمنان نظام اسلامی قرار دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند از روح و جسم پاک جوانان ایرانی سوء استفاده کنند و با توطئه های مختلف آنها را به فساد اخلاقی و عقیدتی بکشانند.

آیت الله طبرسی آشنایی جوانان با جنگ نرم دشمن را ضروری دانست و افزود: دانش آموزان امروز سرمایه های ارزشمند این کشور هستند و این قشر تأثیر گذار جامعه باید خود و راه صحیح را بشناسند تا ر دام دشمنان قسم خورده این نظام بیافتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حرکت نسل جوان جامعه باید اسلاحی و صحیح باشد، ادامه داد: جوانان باید از افراط و تفریط پرهیز کنند و همواره در راه اعتدال گام بردارند و حرکت آنها همیشه باید عقلانی باشد.

وی در ادامه سخنان خود به نقش بسیج در خاموش کردن فتنه های سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: آتش فتنه های پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی خاموش شد.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به فتنه های سال گذشته دل بسته بودند، ادامه داد: خوشبختانه با کار عملی و به هنگام بسیجیان تیر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سنگ خورد و آتش فتنه ها خاموش شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران مهم ترین عامل هدایت بحران و فتنه های سال گذشته در کشور را بصیرت ملت ایران دانست و ادامه داد: فتنه سال گذشته با هدایت های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که همه باید از فتنه های سال گذشته درس بگیریم، ادامه داد: صرف بیان مقلد رهبری بودن کافی نیست، بلکه ماندن در این مسیر و راه مهم است.

وی با بیان این که در طول تاریخ خیلی ها مقلد امام راحل بودند، اضافه کرد: خیلی از این افراد زود بریده شدند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: تکیه به ولایت زمانی ارزش دارد که ما برای خدا او را دوست بداریم؛ چون او جانشین پیامبر، امام و خدا است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که ما همواره باید دنباله روی بسیج باشیم، گفت: بسیج در حرکتی خود جوش احتیاج به اخلاق و عمل به هنگام دارد که راه عملی است باید حرکت خودش را خدایی کند؛ هوا و هوس در میان نباشد./950/پ201/الف
ارسال نظرات