۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۹۰۸۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

استقبال تاریخی مردم از رهبرمعظم انقلاب شکست دیگری برای دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که استقبال بی نظیر حوزویان از رهبرمعظم انقلاب اسلامی همه توطئه های ضد انقلاب داخلی و خارجی را خنثی کرد، گفت: آن استقبال تاریخی شکست دیگری برای دشمنان نظام اسلامی بود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر ده روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، این سفر تاریخی را شامل برکات مادی و معنوی بسیاری برای ام القرای جهان اسلام دانست.

وی شهر مقدس قم را مهد و خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: استقبال با شکوه و با عظمت مراجع، علما، طلاب و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری در دهه سوم انقلاب حاکی ازجایگاه عظیم ولایت دارد.

حجت الاسلام ولی نژاد حضور تاریخی علما، طلاب و روحانیان در استقبال از مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم را نشان دهنده علاقه قلبی این قشر تأثیر گذار به مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: آن استقبال تاریخی و وصف ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که دشمنان همه تلاش خود را پس از ناکامی های سال گذشته خود در فتنه پس از انتخابات در آستانه سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به القاء اختلاف میان مرجعیت و حکومت صرف کرده بودند، تصریح کرد: آن استقبال بی نظیر و تاریخی همه توطئه های ضد انقلاب داخلی و خارجی را خنثی کرد.

وی سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم و استقبال پرشکوه اقشار مختلف قم از ایشان را تداعی کننده بازگشت غرور آفرین رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور دانست و بیان داشت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه قم بار دیگر به همگان ثابت کردند که این انقلاب نه تنها نشاط و شادابی خویش را از دست نداده است، بلکه هر روز با حرکت رو به جلو و افتخار آفرین خود صحنه دیگری از اراده مردم در خلق حماسه های بی بدیل را به نمایش می گذارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حضور مراجع تقلید در شهر قم، این شهر را کانون توجهات جهان اسلام دانست و افزود: مردم قم با خلق حماسه حضور، برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار خود آفریده و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را برای همیشه نا امید و معادلات اجانب را بهم ریختند.

وی تاکید کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که برگرفته از بیانات ارزنده حضرت امیر المومنین(ع) است، هیچ وقت حق را نمی شود و نباید با افراد سنجید و مردم ما در دوران انقلاب اسلامی یاد گرفتند که با بصیرت، از رهبری نظام تبعیت و راه درست دفاع هوشمندانه از انقلاب اسلامی را بر مبنای رهنمودهای رهبری تنظیم کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات