۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۸۹۱۹۰
آیت الله طباطبایی نژاد:

جایگاه و موقعیت برجسته ولایت فقیه و رهبری در سفر به قم نمایان شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان، سفر مقام معظم رهبری به استان قم را سفری با دستاوردهای فراوان ارزیابی کرد و گفت: با استقبالی که مردم قم و حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشتند توطئه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه خنثی و جایگاه و موقعیت برجسته رهبری نمایان شد.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد از اعضای مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، حضور ده روزه ایشان در این شهر مذهبی را بسیار ارزشمند و مایه خیرات و برکات فراوان برای مردم قم و حوزه های علمیه دانست.

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال پرشور مردم، حوزویان و علما از ایشان نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کرد، ابراز داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم را باید نقطه عطفی در این استان و حوزه های علمیه عنوان کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به جوسازی های رسانه ها و محافل ضد انقلاب و بیگانه در خصوص سفر رهبر انقلاب به قم تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از مدت ها قبل جوسازی های خود را در خصوص این سفر و تلاش برای القای اختلاف بین نظام و مرجعیت شروع کرده بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران هوشیار و بیدار هستند و اعتنایی به جوسازها و دروغ پراکنی های رسانه های بیگانه نمی کنند و در این سفر همه دیدند که ولایت فقیه و رهبری چه جایگاه برجسته و والایی در بین مردم و حوزویان دارند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه روحانیت و حوزویان همگی در خط نظام و رهبری هستند ابراز داشت: شور و شوقی که مردم قم به همراه حوزویان و روحانیان در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قم نشان دادند، همه حکایت از عشق به انقلاب و ولایت دارد و در این راستا قمی ها به خوبی حق مطلب را ادا کردند.

وی با قدردانی از حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در شهر فقاهت و مرجعیت، حضور ایشان را بسیار مفید در عرصه های مختلف خواند و تلاش ها، اقدامات و فعالیت های خبری رسانه های گروهی در راستای انعکاس اخبار مرتبط با سفر ایشان به قم را مطلوب ارزیابی کرد.

امام جمعه اصفهان در عین حال بیان داشت: با وجود تلاش هایی که رسانه های گروهی و رسانه ملی در خصوص سفر مقام معظم رهبری به قم داشتند، باز هم صحنه ها و عرصه هایی در زمان حضور رهبر انقلاب به قم وجود داشت که از نگاه رسانه ها و صدا و سیما به دور مانده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به عنوان مثال در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری ما شاهد حضور شخصیت های بزرگ علمی حوزه و همچنین افراد کهنسال و پیر بسیاری بودیم که به عشق حضور رهبر انقلاب به خیابان ها آمده بودند، ولی هیچ یک از تصاویر رسانه ملی و عکس های خبرگزاری ها و سایت ها این تصاویر را نتوانست نشان بدهد.

امام جمعه اصفهان، عملکرد و اقدامات خبری و رسانه ای خبرگزاری رسا در راستای انعکاس و انتشار اخبار مرتبط با سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم را مطلوب ارزیابی و از تلاش دست اندرکاران این رسانه حوزوی قدردانی کرد./924/ت302/ج
ارسال نظرات