۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۱۹۵

نامه آیت الله واعظ طبسی به رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ آیت الله واعظ طبسی در نامه‌ای تشکرآمیز به رهبر معظم انقلاب، سفر ده روزه ایشان به استان قم را پر برکت و اثرگذار برای آن دیار و به ‌خصوص حوزه‌های علمیه تشیع دانست.
حضرت آيت الله خامنه اي



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله واعظ طبسی در نامه‌ای تشکرآمیز به رهبر معظم انقلاب، سفر ده روزه ایشان به استان قم را  پر برکت و اثرگذار برای آن دیار و به ‌خصوص حوزه‌های علمیه تشیع دانست.

متن نامه رییس حوزه علمیه مشهد به این شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)
با اهدای شایسته‌ترین سلام‌ها و تحیات؛
سفر ده روزه حضرتعالی به استان قم، فصلی پر برکت و اثرگذار برای آن دیار و به‌خصوص حوزه‌های علمیه تشیع رقم زد.

سفری که با استقبال پر شور مردم مؤمن و انقلابی، مراجع معظم، علما و فضلای آن استان همراه شد، بار دیگرخط پر افتخار و باشکوه امامت و امت را پررنگ‌تر از همیشه نمایان کرد و البته دیدار گرم و صمیمی آن رهبر فرزانه و حضور در جمع‌های مختلف حوزویان، به ویژه علما و مراجع معظم تقلید از لحظات زیبا، شیرین و امیدآفرین این سفر بود.

بیانات ارزشمند و حکیمانه جنابعالی در جمع حوزویان منشوری مهم برای حوزه‌های علمیه است که برنامه‌ریزی دقیق و عمل براساس آنها می‌تواند آینده‌ای درخشان و افق روشنی برای حوزه‌ها ترسیم نماید.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از بذل عنایات حضرتعالی با استعانت از خداوند متعال، عزم راسخ خود و مجموعه شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان به عنوان دومین حوزه جهان تشیع را در تلاش بیش از پیش و مضاعف برای زمینه‌سازی و حرکت در این مسیر، اعلام می‌نمایم.

در جوار مرقد مطهر و مضجع شریف حضرت رضا(علیه آلاف التحیة و الثناء)، طول عمر، سلامتی و دوام برکات و تأییدات وجود شریف را از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم./901/د102/ع

ارسال نظرات