۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۸۹۳۵۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

رویداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی برای جوانان تشریح شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اهمیت 13 آبان از آن جهت است که سه رویداد مهم و سرنوشت ساز در آن اتفاق افتاده است که باید هر یک از این اتفاقات را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم.
راهپيمايي 13 آبان
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد به مناسبت فرارسیدن 13 آبان‌ اظهار داشت: این روزحوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز این ملت را در پیشانی خود حک کرده و یادآور سه واقعه حیاتی تبعید امام‌(ره)‌ به شهادت رساندن دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی تصریح ‌کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام‌(ره) اثر مهمی بر روش‌ها و سیاست‌های آمریکا و افکار عمومی جهان داشته که از مهم‌ترین این دستاوردها افشا شدن ماهیت اطلاعاتی و جاسوسی سفارتخانه‌ آمریکا بود.

وی افزود: دشمن ملت ما را زیر ذربین داشته و هرجا که احساس کند ملت ازآرمانهای انقلاب دور شده، آنها با تمام قدرت به جلو پیش می‌آیند تا این ملت انقلابی از استکبارستیزی دست بردارد.

حجت الاسلام روحانی نیا، گفت: روز 13 آبان یادآور آگاهی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است.

وی اضافه کرد: اهمیت این روز بزرگ از آن جهت است که سه رویداد مهم و سرنوشت ساز در آن اتفاق افتاده است که باید هر یک از این اتفاقات را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، بر حضور پررنگ آحاد مردم اعم از کارگر،دانشجو و دانش آموز تأکید کرد و گفت: 13 آبان روز تجلی ارزش‌های انقلابی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار‌ستیزی است، پس باید با درک موقعیت کنونی حضور حداکثری را در مراسم‌های این روز داشته باشیم./966/پ202/س
ارسال نظرات