۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۸۹۴۷۷
معاون سیاسی استانداری گیلان:

روحیه استکبار ستیزی ملت ایران الگوی آزادی‌خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان این که جهانی شدن مبارزه با استکبار جهانی برای عدم دخالت غرب در امور داخلی کشورهای مسلمان ضروری است، تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی موجود در دنیا نشان دهنده آمادگی بین المللی برای مبارزه با استکبار وجود دارد.
راهپيمايي
غلامحسین رضوانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با گرامیداشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار، اظهار داشت: وحدت کلمه ای که امام راحل پایه گذاری کرد از قبل از انقلاب شکل گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ایران حول محور ولی فقیه و آموزه های اسلام ناب انقلابی را آغاز کردند که امروزه ابهت دنیای زورگوی و قلدر ماب غرب را در هم شکسته است.

وی همچنین اضافه کرد: ملت ما می داند که رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب وحدت کلمه است و در همه حوادث و وقایع 32 سال گذشته وحدت کلمه نجات دهنده ملت ما بوده است.

رضوانی با اشاره به علت اصرار مردم ایران بر تداوم روحیه استکبار ستیزانه، اظهار کرد: آزادی خواهی و استقلال طلبی باعث شده تا ملت ایران برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت و تعالی همواره استکبار ستیز باشد.

وی با هوشیار و بصیر خواندن ملت ایران، اعلام کرد: مردم ایران با تکیه بر پشتوانه عظیم ارزشی، علوی و تاریخی خود دریافته اند که تنها راه عزت مندی مقابله با استکبار است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان هوشیاری و دشمن شناسی نسل جوان را از مهمترین علت های ایجاد رویداد های سرنوشت ساز دانست و گفت: جوانان از ارکان همه رویدادهای بزرگ تاریخ انقلاب مانند 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی بوده اند.

وی با اشاره به تفسیر امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به نام انقلاب دوم، اظهار کرد: جوانان ایرانی در مکتب امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی یاد گرفته اند که رمز حفظ استقلال و تداوم پیشرفت ها در عرصه های مختلف استکبار ستیزی و ولایت مداری است.

رضوانی با اشاره به توجه رسانه های غربی به راهپیمایی 13 آبان، گفت: باید تلاش کرد تا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مانند روز قدس بین ملت های مسلمان نهادینه شود.

وی با بیان این که جهانی شدن مبارزه با استکبار جهانی برای عدم دخالت غرب در امور داخلی کشورهای مسلمان ضروری است، تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی موجود در دنیا نشان دهنده آمادگی بین المللی برای مبارزه با استکبار وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بی اثر خودن تبلیغات منفی دشمن در اراده ضد استکباری ملت ایران، گفت: فرافکنی رسانه های غربی بعد از اجرای راهپیمایی های ضد استکباری بیانگر دروغ بودن سیاستهای رسانه های غرب است.

وی یادآور شد: غرب در برابر روحیه شاداب ملت ایران در راه مبارزه با زورگویی مستاصل شده و با تجاوز، تحریم و تهدید نتیجه ای نگرفته است و اکنون به جایی رسیده که با دروغ خواندن حضور مردم در راهپیمایی های ملی در واقع خود را فریب می دهد.

رضوانی آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و اندیشه امام خمینی(ره) را قدرت نرم ملت ایران خواندن و اظهار کرد: قدرت نرم ایران اسلامی باعث ایجاد انقلاب در کشورهای اسلامی شده و حتی مردم آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده از دکتر احمدی نژاد در سخنرانی های نیویورک و لبنان، اذعان کرد: حمایت های مردم جهان از رییس جمهورایران، غرب را در موضع پدافندی قرار داده است و قدرت نرم ایران، آمریکارا وادار به دروغ گویی و فرافکنی می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری 13 آبان را به وجود آورنده گفتمان استکبار ستیزی در سطوح مختلف ملت ایران توصیف کردند.

رضوانی در پایان تصریح کرد: انقلاب و گفتمان استکبار ستیزی ایران به نقاط مختلف دنیا صادر شده و ملت های آزاده بیدار شده اند و هر روزوضعیت جهان اسلام در زمینه استکبار ستیزی رو به بهبودی می رود./950/ت302/الف
ارسال نظرات