۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۹۵۶۹
فرمانده سپاه اهواز:

بصیرت مردم ایران عامل مهمی در خنثی‌سازی تهدید‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه اهواز گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، هرگاه دشمنان درصدد ضربه زدن به این نظام و انقلاب بودند، با هوشیاری ملت ایران روبه‌رو شدند و نتوانستند ملت ایران را از راه نظام و انقلاب دور کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
محمود نوری، فرمانده سپاه اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که 13 آبان ماه سال 57 منشأ تحولات زیادی در تاریخ کشور ما بود، اظهار داشت: سیزده آبان ماه باعث شد که امام خمینی(ره) مبارزات ملت ایران علیه اقدامات رژیم پهلوی سازماندهی کند و زمینه های انقلاب اسلامی ایران را فراهم کند.

فرمانده سپاه اهواز، به برخی دیگر از رویدادهای سیزده آبان اشاره کرد و گفت: شهادت دانشجویان و دانش آموزان متحصن در دانشگاه تهران به دست سربازان اجیر شده شاه ملعون، از رویداد های دیگر جمعه خونین بود که موجب پدیدار شدن تظاهرات پس از آن حادثه شد.

محمود نوری در ادامه به بررسی ابعاد گوناگون رویداد تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان ماه سال 58 پرداخته و تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سبب شدند تا دست تجاوز کارانه این رژیم استکباری از کشور ایران قطع شود؛ به همین دلیل امام خمینی(ره) این اتفاق را انقلاب دوم ایران لقب دادند که این مسأله چهره قلدر مئابانه آمریکا را در چشم جهانیان خطشه دار کرد.

وی در پایان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران همچون جویباری پایان ناپذیر است، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، هرگاه دشمنان در صدد ضربه زدن به این نظام و انقلاب بودند، با هوشیاری ملت ایران روبه‌رو شدند و نتوانستند ملت ایران را از راه نظام و انقلاب دور کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات