۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۹۶۴۲

نماینده آیت الله سیستانی نسبت به اهداف عملیات تروریستی در عراق هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ضمن محکومیت عملیات تروریستی در شهرهای مختلف عراق این انفجارها رابا هدف شعله ور ساختن جنگ طایفه ای توصیف کرد.
سيد احمد صافي؛ نمايند آيت الله سيستاني در كربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد حملات تروریستی هفته گذشته در عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله تروریستی و گروگانگیری در کلیسای مسیحیان و همچنین انفجارهای تروریستی در شهرهای مختلف کشور غیرقابل قبول و به شدت محکوم است و نیروهای امنیتی باید به فکر گسترش امکانات خود جهت حمایت از جان شهروندان باشند و به امکانات کنونی که متناسب بحرانهای کشور است اکتفا نکنند.

وی افزود: مسوولان باید برای کنترل امنیت چاره ای بیاندیشند، زیرا حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه دستگاههای امنیتی است و باید فرهنگ جان فشانی در راه مردم و فداکاری جهت حفظ امنیت شهروندان اولویت اصلی نیروهای امنیتی باشد و تنها به پوشیدن لباس نظامی و عدم اهتمام به جنایتهای تروریستها بسنده نکنند.


حجت الاسلام صافی تصریح کرد: انفجارهای تروریستی سه شنبه گذشته در بغداد دارای اهداف خاصی بود و علاوه بر کشتار مردم در صدد گسترش مشکلات کشور، فتنه انداختن میان شهروندان عراقی و شعله ور ساختن جنگ طایفه ای است و مسوولان باید متوجه این امر باشند و در وضعیت کنونی به فکر پست و مقام نباشند.

نماینده آیت الله سیستانی با اشاره به صفات برجسته مسوول اظهار داشت: مسوولان در پستهای مختلف باید پاک، کارآمد و در کار خود جدی باشند و اگر به فکر مال و ثروت باشند تنها در صدد افزایش مال خود عمل می کند و از انتخاب کادری قوی که توانایی خروج کشور از بحران را داشته باشند عاجز خواهد بود.

وی از فساد مالی و حرام خواری به شدت ابراز تاسف کرد و گفت: جمع آوری اموال حرام به شدت تاسف آور است و این شیوه که به سرقت اموال مردم از راههای مختلف صورت می گیرد باید به سرعت برچیده شود و به همین دلیل است که دستگاههای امنیتی دچار شکاف شده و تروریستها به راحتی به عملیات خونین می پردازند./980/




ارسال نظرات