۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۸۹۷۱۰
مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر:

باید مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تبدیل به طرح و برنامه شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با تاکید بر ضرورت توجه و اهتمام جدی رسانه ها به پیگیری و تبیین منویات و مطالبات مقام معظم رهبری، خواستار تبدیل شدن بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به طرح و برنامه در حوزه های علمیه شد.
گفت و شنود نخبگان حوزوي با رهبر معظم انقلاب در مدرسه فيضيه قم
حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، حضور ده روزه ایشان را در شهر فقاهت و مرجعیت، منشا برکات بسیار فراوان ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه زبان از توصیف استقبال پرشور مردم قم و حوزویان از رهبر انقلاب اسلامی عاجز است گفت: قدوم مبارک مقام معظم رهبری منشا خیر و برکت بسیاری برای استان قم بود و در طول زمان این دستاوردها و برکات آشکارتر خواهد شد.

مدیر عامل مؤسسه ولاء منتظر گفت: کشورهای ابرقدرت دنیا حاضر هستند میلیاردها دلار هزینه کنند تا مسؤولان آنها بتوانند در بین مردم حضور یابند و از آنها استقبالی کوچک صورت بگیرد.

حجت الاسلام عزت زمانی ابراز داشت: استقبال بی نظیری که از رهبر انقلاب اسلامی صورت گرفت ، اخوتی عجیب را در بین مردم ایجاد کرد و تمامی رشته ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را نقش برآب کرد.

وی با تبیین دستاوردهای سفر ده روزه مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، عمران و آبادانی بیش از پیش استان قم و رشد و بالندگی حوزه را از مهم ترین برکات این سفر عنوان و تصریح کرد: رسانه های گروهی باید نسبت به انعکاس جایگاه عظیم ولایت در بین مردم رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی تصریح کرد: دیدارهایی که علما، مراجع و شخصیت های مختلف با رهبر انقلاب داشتند و بیانات و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه و مسائل استان ایراد کردند بسیار مهم بود و جای تحلیل و واکاوی فراوان دارد و رسانه ها باید به این مساله اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشند.

وی دیدار و ملاقات مراجع تقلید و علما با مقام معظم رهبری را تجدید بیعت با ولایت نامید و ادامه داد: ارتباطی که علما و مراجع در مدت حضور ده روزه مقام معظم رهبری با ایشان داشتند و بیاناتی که ایشان در این دیدارها ایراد کردند جای کار فراوانی دارد و خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی باید بیش از پیش به آن اهتمام داشته باشد.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر، پیگیری و تبیین منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را از جمله رسالت های خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری رسا دانست و تاکید کرد: خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی باید نسبت به این امر اهتمام کافی داشته باشد و درباره اجرایی شدن منویات رهبر انقلاب اقدامات لازم خبری را انجام دهد.

حجت الاسلام عزت زمانی، گسترش تفکر ولایی و اعتنای کارها و امور بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تک تک بیانات، فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری باید در حوزه تبدیل به طرح و برنامه شود و مسؤولان مختلف باید مبنای کار خود را بر اساس فرمایشات ایشان قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره رابطه متقابل نظام و حوزه تصریح کرد: خبرگزاری رسا باید نسبت به تبیین روابط متقابل نظام و حوزه و مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص نقش خود را به خوبی ایفا کند و این روش را ادامه دهد. /924/ت302/ص
ارسال نظرات