۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۸۹۸۹۷
حجت الاسلام محسنی اژه ای:

اعتقاد به ولایت فقیه سبب اقتدار بین المللی ایران اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور اعتقاد به ولایت فقیه را سبب اوج گرفتن جمهوری اسلامی ایران در دنیا دانست و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اعتراف کرده اند.
حجت الاسلام محسني اژه اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور ظهر امروز در یادواره سرداران و 95 شهید حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه سپاه آمل، جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند ترین و مستقل ترین کشور از لحاظ سیاسی در دنیا معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی علیرغم توطئه های سی ساله استکبار جهانی در دنیا حفظ مانده و هر روز نیز تقویت می شود.

وی با بیان این که نقش جمهوری اسلامی ایران در حل و فصل مسائل بین المللی کاملاً روشن است، افزود: امروز حتی دولتمردان آمریکایی نیز به این نقش تأثیر گذار اذعان دارند که این نشان دهنده جایگاه قدرتمند ایران اسلامی در عرصه بین المللی است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان این که امروز حل مشکلات بسیاری از کشور ها نیازمند حضور جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: غرب به این نقش آفرینی ایران اسلامی اعتراف کرده است و می داند که بدون حضور جمهوری اسلامی ایران مشکلات منطقه ای حل نخواهد شد و سران اطلاعاتی آمریکا به این موضوع اعتراف کرده اند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان این که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف قابل مقایسه با سی سال گذشته نیست، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اعتماد به نفس ملت ایران از دست رفته بود و به ناچار قدرت های استعمارگر را پذیرفته بودند.

حجت الاسلام اژه ای با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران غرب تنها ناکارآمدی اسلام را در میان ملت ایران القاء می کرد، افزود: همه تلاش آنها در جهت کمرنگ جلوه دادن نقش مکتب اصیل اسلامی در جامعه بود.

وی با بیان این که دنیای استعمارگر غرب اسلام را موجب عقب ماندگی ملت ها می دانست و این مسأله را نیز در میان ملت ایران تبلیغ می کرد، افزود: آنها همواره به ملت ایران می گفتند اگر می خواهید مانند دیگر کشورها پیشرفت کنید باید اسلام را از سطح اجتماع محو کنید.

دادستان کل کشور  در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورها در عرصه های مختلف در دنیا است، ادامه داد: در زمان طاقوت ایران دچار وابستگی سیاسی بود و در دنیا برای ایران حسابی باز نمی کردند.

حجت الاسلام اژه ای با بیان این که پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی، علمی و سیاسی موجب حیرت دشمنان نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در صنعت نظامی به خودکفایی رسیده و حتی در ردیف کشورهای صادر کننده در این حوزه قرار گرفته است.

وی با تأکید براین که امروز ایران اسلامی با اقتدار در دنیا حضور دارد، ادامه داد: ملت ایران با تکیه بر باورهای دینی همواره در عرصه های مختلف پیروز بودند و خواهد بود.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در جنگ نظامی و تحریم ها در طول چند سال گذشته با شکست مواجه شده و امروز با راه انداختن جنگ نرم به مقابله با ایران اسلامی آمده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تکیه بر اسلام ناب محمدی، ایمان به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه را از جمله مهم ترین عوامل پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره تبعیت خود را از ولایت فقیه به اثبات رساندند.

دادستان کل کشور اعتقاد به ولایت فقیه را موجب اوج گرفتن جمهوری اسلامی ایران در دنیا دانست و بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اعتراف کرده اند.

وی همچنین بصیرت را مهم ترین عامل برون رفت از بحران های سیاسی در طول سال های اخیر عنوان کرد و ادامه داد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در سال های گذشته موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام اسلامی شده است.

دادستان کل کشور همچنین به فتنه های پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: بصیرت و وحدت عمومی فتنه سال گذشته را خنثی کرد./950/پ201/الف
ارسال نظرات