۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۸۹۹۱۴
تجمع علمای مسلمان لبنان:

دادگاه ترور حریری ابزاری سیاسی در دست پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان و سازمان ملی حمایت از وحدت و مبارزه با فتنه، اولویت هر جنبش سیاسی اصیلی را پشتیبانی از مقاومت علیه اشغالگری صهیونیستی دانستند و با اشاره به اینکه هدف از دسیسه چینی ها و فتنه انگیزی ها، نابودی مقاومت است، دادگاه بین المللی ترور حریری را ابزاری سیاسی در دست پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی برشمردند.
لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالله حسان، رییس هیات مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان به همراه دیگر اعضای هیات مدیره این تجمع، روز گذشته در دفتر مرکزی خود در منطقه حاره حریک در بیروت با هیاتی از سوی سازمان ملی حمایت از وحدت و مبارزه با فتنه به ریاست احمد مرعی دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار، مشکلات صحنه داخلی لبنان به طور ویژه و مسایل عمومی جهان اسلام و عرب را بررسی کردند و گفتند: اولویت هر جنبش سیاسی اصیلی، پشتیبانی از مقاومت علیه اشغالگری صهیونیستی از راه تقویت و تحکیم وحدت اسلامی و ملی است.

در این دیدار، هدف از تمامی فتنه انگیزی ها و دسیسه چینی ها را نابود کردن مقاومت دانستند، چراکه خطر بزرگی علیه پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه شمرده می شود و گفتند: حکم اتهام فرضی دادگاه حریری علیه حزب الله نیز در این چارچوب قرار می گیرد و مقاومت را هدف گرفته است.

اجتماع کنندگان این دادگاه را ابزاری سیاسی در دست پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی دانستند که هدف از آن تحقق بخشیدن به خواسته های ناکام مانده جنگ تابستان 2006 است و با محکوم کردن این دادگاه، مسؤولان دلسوز لبنانی را به تلاش برای جلوگیری از ضربه زدن این دادگاه به لبنان شدند، چراکه این کشور به اندازه کافی از تجاوزگری هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی رنج برده است./981
ارسال نظرات