۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۸۹۹۴۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

وفاداری ملت به ولایت فقیه در سفر رهبر معظم انقلاب به قم به اثبات رسید

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که مردم قم در استقبال از مقام معظم رهبری وفاداری خود به انقلاب و ولایت فقیه را بار دیگر به اثبات رساندند، ادامه داد: ملت ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره پایبندی خود به ارزش ها و ولایت فقیه را به دنیا ثابت کردند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، شب گذشته در یادواره شهدای روستای میاندره شهرستان کردکوی، به سفر اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: سفر مقام معظم رهبری به قم تحول در حوزه های علمیه را تضمین خواهد کرد.

وی همچنین به استقبال مراجع، علما و طلاب از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم اشاره کرد و اقزود: آن استقبال تاریخی بزرگان از مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده ای به سخنان واهی دشمنان نظام بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که همه اقشار شهر مقدس قم برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی حاضر شدند، ادامه داد: این حضور نشان دهنده عشق و دلدادگی ملت ایران به ولی فقیه است.

وی سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال مراجع، علما، طلاب و مردم این شهر را موجب خنثی شدن فتنه طراحی شده عناصر ضد انقلاب دانست و بیان داشت: فتنه های دشمنان بار دیگر با حضور تاریخی مردم شکست خورد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که مردم قم در استقبال از مقام معظم رهبری وفاداری خود به انقلاب و ولایت فقیه را بار دیگر به اثبات رساندند، ادامه داد: ملت ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره پایبندی خود به ارزش ها و ولایت فقیه را به دنیا ثابت کردند.

وی همچنین به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی درخصوص نقش جوانان در خنثی کردن فتنه سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده نقش جوانان در عرصه های مختلف کشور است.

حجت الاسلام ولی نژاد همچنین به نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وبیان داشت: جوانان این مرزوبوم در لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی به جبهه های جنگ رفتند از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار هستند، ادامه داد: امروز وظیفه همه عمل به وصیت شهدا است.

وی برگزاری یادواره های شهدا را سبب زنده ماندن یاد شهدا دانست وخاطرنشان کرد: برگزاری این گونه یادواره حداقل کاری است که ما می توانیم درتجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار کنیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات