۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۹۹۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان، بنیان خانواده‌های مسلمان را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر حفظ هوشیاری در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان خاطر‌نشان کرد: یکی از اهداف جنگ نرم استکبار جهانی متزلزل ساختن بنیان خانواده است.
زن و خانواده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع رزمندگان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن و روایات وارده از سوی ائمه اطهار(ع) تاکید فراوانی بر مسأله ازدواج شده است.

وی با انتقاد از نگاه غلط و فمنیستی غرب درباره ازدواج خاطر نشان کرد: خانواده در دیدگاه نظریه پردازان مادی گرای غرب جایگاهی ندارد، چنان‌که امروز شاهد تزلزل این نهاد و ترویج بی‌بند‌و‌باری و بداخلاقی‌های اجتماعی در غرب هستیم.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که نگرش ابزاری جهان غرب به مقوله ازدواج برای فرونشاندن با هدف ارضای غرایز جنسی افراد به هر قیمت است، گفت: این ایده ریشه در جهان‌بینی مادی آنها دارد، چرا که آنها به نقش ازدواج در تکامل انسان‌ها قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با یادآوری این‌که غرب ازدواج را مانعی برای رسیدن به آزادی‌های غیرمشروع جنسی می‌داند، گفت: افزایش تعداد تجاوزها و نوزادان غیرمشروع در این کشورها نشان از مرگ اخلاق و عفت در آن ممالک است.

وی با بیان این‌که ریشه کاهش جمعیت جهان سیاسی است، افزود: دنیای استکبار تلاش می‌کند، با اقسام ترفندهای رسانه ای و تبلیغاتی به سست شدن پایه های تحکیم بنیان خانواده در جهان اسلام صدمه بزند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با تاکید بر حفظ هوشیاری در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان خاطر‌نشان کرد: یکی از اهداف جنگ نرم استکبار جهانی متزلزل ساختن بنیان خانواده است، رسانه‌های غربی با پخش سریال‌ها و فیلم‌های ضد ارزشی تلاش می‌کنند جوامع شرقی و دینی را به انواع ویروس‌ها و میکروب‌های اجتماعی و فرهنگی آلوده کنند.

وی با تاکید بر پیروی از‌ سیره و روش زندگانی ائمه اطهار(ع) اضافه کرد: باید با توسل به فرهنگ غنی اسلامی و شیعی خودمان بتوانیم جامعه و خانواده را در برابر این ویروس ها واکسینه کنیم و گرنه به سرنوشت جهان غرب دچار خواهیم شد./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات