۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۹۰۱۱۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

اوقاف از فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی علمای شیعه و سنی حمایت می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه از فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی علمای شیعه و سنی و ارائه تفسیر تخصصی آیات و سوره های قرآن کریم حمایت می کند .
سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی روحانی نیا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه در سومین نشست امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش، اظهار داشت: علما و روحانیون شیعه و سنی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم، آگاه سازی و افزایش بصیرت افراد جامعه بر عهده دارند .

وی، تأکید داشت: علما باید با مجهز شدن به ابزارها و فنون مختلف گامهای مؤثری در ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان بردارند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، همچنین گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه از فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی علمای شیعه و سنی و ارائه تفسیر تخصصی آیات و سوره های قرآن کریم حمایت می کند.

حجت الاسلام روحانی نیا، افزود: علما و اندیشمندان شیعه و سنی می توانند آثار خود را برای نشر در اختیار این اداره کل قرار دهند .

علیرضا شهرکی، فرماندار شهرستان خاش نیز در این نشست، با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها، نقش فعال علما و روحانیون را در اطلاع رسانی برای اجرای موفقیت آمیز این طرح خواستار شد./940/پ202/ص
ارسال نظرات