۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۹۰۳۵۳

دانشکده مجازی علوم حدیث در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ‌ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشکده مجازی علوم حدیث در رشته‌های علوم حدیث و علوم و معارف قرآن آغاز شد.
دانشكده مجازي علوم حديث


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم حدیث، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشکده مجازی علوم حدیث در رشته‌های علوم حدیث و علوم و معارف قرآن آغاز شد.

بر اساس ضوابط ابلاغی و مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زمینه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های مجازی از جمله دانشکده مجازی علوم حدیث فراهم شده است و علاقمندان به تحصیل علوم و معارف اسلامی می‌توانند از ترم بهمن‌ماه سال تحصیلی جاری به صورت اینترنتی در این دانشکده تحصیل کنند.

همچنین با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشکده مجازی علوم حدیث برای دو رشته علوم و معارف قرآن و علوم حدیث بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان و بدون آزمون ورودی می باشد.

بر این اساس نام‌نویسی در این مقطع از 20 آبان ماه آغاز می‌شود و تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.

اسامی و مشخصات داوطلبانی که در این مدت از طریق پایگاه اینترنتی دانشکده مجازی علوم حدیث نام‌نویسی کرده باشند به سازمان سنجش آموزش کشور تحویل می‌شود تا آن سازمان بر اساس نمرات و سوابق تحصیلی دوران متوسطه، نسبت به انتخاب و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اقدام کند.

قابل ذکراست آغاز تحصیل دانشجویان این دوره جدید در مقطع کارشناسی، بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی دانشکده علوم حدیث به نشانی http://vu.hadith.ac.ir مراجعه کنند./919/د 102/ع.

ارسال نظرات