۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۹۰۳۸۲
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رمز ماندگاری هر اثر و سخنی اتصال به وحی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: رمز ماندگاری هر اثر و سخنی اتصال به وحی است و کلام امام خمینی (ره) از این ویژگی برخوردار بود .
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، روز شنبه در چهارمین نشست کمیته واکاوی اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که در محل سالن اجتماعات نهضت سواد آموزی این استان برگزار شد، اظهار داشت: رمز ماندگاری هر اثر و سخنی اتصال به وحی است .

امام جمعه زاهدان، افزود: کلام امام خمینی(ره) از این ویژگی برخوردار بود چرا که کلام ایشان یا ریشه قرآنی دارد یا روایی که در هر دو صورت متصل به منبع وحی است .

وی، همچنین با اشاره به اهمیت سواد آموزی، بر مشارکت عمومی آحاد جامعه در ریشه کنی بی سوادی در کشور تأکید کرد .

پرویز کوثری، معاون توسعه مدیرت سازمان نهضت سواد اموزی کشور نیز در این نشست با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ریشه کنی بیسوادی در کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه، گفت: همکاری همه سازمانهایی که مخاطب مشترک در این زمینه دارند از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود .

وی، با اعلام، تحقق 95 درصدی باسوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال در کشور، خاطر نشان کرد: هر شهرستان، روستا و منطقه ای که به سطح 97 درصد با سوادی برسد در آنجا جشن باسوادی برگزار می شود.

محمد سنجرانی، مدیر نهضت سواد آموزی استان سیستان و بلوچستان، نیز در این نشست با اشاره به اینکه، تا پایان سال در هزار روستای استان جشن با سوادی برگزار
می شود، گفت: آموزش فرد به فرد و خانه به خانه به افراد بی سواد در استان اجرا می شود ./940/پ202/ص
ارسال نظرات