۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۰۴۶۱
امام جمعه زاهدان:

بهره‌مندی از ظرفیت پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در مباحث مهدویت ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار مدیرعامل و قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بر استفاده از ظرفیت پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در این بنیاد تأکید کرد‌.
حجت الاسلام سليماني امام جمعه زاهدان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، در دیدار مدیرعامل و قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) این استان، با قدردانی ‌از فعالیت‌های انجام شده در دو ماه اخیر در این بنیاد، اهداف و برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) را بر شمرد و نکات مهمی را در خصوص بهتر شدن برنامه ای این بنیاد در استان بیان داشت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار بر استفاده از ظرفیت پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در این بنیاد تأکید کرد‌.

رییس هیأت امنای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به فعال شدن معاونت پژوهش در بنیاد استان، بر استفاده از ظرفیت پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در بنیاد با توجه به وجود اساتید، طلاب و دانشجویان علاقه‌مند در استان و شهر زاهدان در راستای اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تأکید کرد.

حبیب لکزایی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان سیستان و بلوچستان و موسی شهرکی قائم مقام مدیرعامل بنیاد نیز در ابتدای این دیدار که روز شنبه در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، گزارشی از عملکرد دو ماهه بنیاد را ارائه کردند./940/پ203/س

ارسال نظرات