۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۹۰۵۵۴
استاد حوزه علمیه مشهد:

شکرگزاری خداوند در دعای عرفه به زیبایی تجلی یافت

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مشهد گفت: امام حسین(ع) در تمامی فرازهای دعای عرفه، شکر خداوند متعال را یک اصل قرار داده است.
شکرگزاری خداوند در دعای عرفه به زیبایی تجلی یافت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام سیدجعفرعلم الهدی، استاد حوزه علمیه مشهد‌، پیش از ظهر امروز در رواق امام خمینی(ره) و در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی گفت: آنان که از دعا و رازونیاز و مناجات با پروردگار متعال محروم هستند، بی‌شک در آخرت با مشکل  روبه‌رو خواهند بود.

وی با بیان این‌که در همه لحظات باید دعا را فراموش نکرد، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) در تمام لحظات و در انجام همه کارها یاد خدا و مناجات و دعا را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به دعای عرفه حضرت امام حسین(ع) در کنار جبل الرحمه گفت: حضرت اباعبد الله در تمامی فرازهای دعای عرفه، شکر خداوند متعال را یک اصل قرار داده است.

وی با اعلام این‌که باید قدر روز عرفه و مناجات و راز و نیاز در این روز به خوبی دانست، اظهار داشت: در هنگام قرائت پرفیض دعای عرفه باید تأمل کرد.

حجت الاسلام علم الهدی یادآورشد: مطالعه مضامین و معانی فرازهای دعای عرفه امام حسین(ع) بدون شک نقش بسزایی در ارتباط گیری با پروردگار متعال دارد./968/پ202/س

ارسال نظرات