۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۰۶۵۴
در مشهد؛

مراسم افتتاحیه هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه هم اندیشی تربیتی فرهنگی مدیران مدارس علمیه قم به همت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در مشهد برگزار شد.
مدرسه فيضيه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه، در مراسم افتتاحیه هم اندیشی تربیتی فرهنگی مدیران مدارسه علمیه قم که شب گذشته در مشهد برگزار شد، ایجاد ارتباط بین مدیران مدارس حوزه‌های علمیه را ضروری برشمرد و افزود: هدف از این هم اندیشی آشنایی مدیران حوزه ها با فعالیت های دیگر مدارس علمیه است و این مسأله باعث ایجاد زمینه‌ای برای انتقال تجارب و تعامل بین مدیران خواهد شد.

وی یکی دیگر از اهداف این هم‌اندیشی را آشنایی مدیران با‌ فعالیت‌های معاونت تهذیب دانست و خاطرنشان کرد: هدف اصلی که در این جلسات پیگیری می‌شود، ترسیم خط مشی واحد در مباحث روز طلاب حوزه‌های عملیه است.

وی همچنین به کارگاه‌های در نظر گرفته شده برای مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌ها با موضوعات بررسی مسائل مربوط به زی طلبگی، شیوه های تقویت انگیزه طلبگی، برگزاری درس اخلاق در مدارس، فرهنگسازی بهداشت، تغذیه و خواب، فرهنگ‌سازی استفاده طلاب از موبایل و اینترنت و مدیریت ازدواج طلاب به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هم اندیشی تربیتی و فرهنگی مدیران مدارس حوزه‌های علمیه قم روز گذشته در مشهد آغاز شده که تا جمعه 28 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت./968/`202/s
ارسال نظرات