۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۹۰۶۹۱

خطیب جمعه نجف اشرف خواستار گسترش اعمال خیرخواهانه در جوامع اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف بر لزوم گسترش اعمال خیرخواهانه در جوامع اسلامی تاکید کرد.
سيد صدر الدين قپانچي؛ خطيب جمعه نجف اشرف
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف طی خطبه های نماز عید سعید قربان که صبح امروز در حسینیه فاطمیه برگزار شد بر لزوم مشارکت همه گروه های سیاسی در دولت جدید تاکید کرد و گفت:عراق پس از گذر از بحران سیاسی و انتخاب روسای قواه سه گانه وارد مرحله جدیدی شده است و در این راستا همه گروههای سیاسی باید در دولت جدید مشارکت داشته باشند تا همه دولت و کشور را از آن خود بدانند.

وی دولت را به فراهم کردن خدمات دعوت کرد و افزود: خدمت رسانی که سالهاست در حالت رکود بسر می برد سبب تثبیت پایه های دولت و ریشه کن شدن تروریسم می شود و و امنیت و ثبات را در کشور فراهم می سازد.

حجت الاسلام قبانچی فراهم سازی امنیت را از مهمترین خواسته ملت توصیف کرد و اظهار داشت: امنیت یکی از نعمتهای بزرگ الهی است که همواره در پی آن هستند و این امر با خلوص نیت، عمل صادقانه و صفای قلب محقق خواهد شد و امیدوارم که خداوند متعال امنیت را به ملت عراق هدیه دهد و مردم را بر دشمنان دین پیروز سازد.

خطیب جمعه نجف خواستار گسترش اعمال خیرخواهانه در جوامع اسلامی شد و تصریح کرد: مسلمانان باید اعمال خیرخوهانه خود را افزایش دهند تا بدینوسیله شاهد گسترش ارزشهای اسلامی در جوامع اسلامی باشیم./980/

ارسال نظرات