۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۰۷۴۹

امام جمعه جدید نمین معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علی رحیمی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان نمین از توابع استان اردبیل معرفی شد.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در معارفه امام جمعه جدید نمین اظهار داشت: سنگر نماز جمعه همواره سبب ترس و واهمه دشمنان اسلام بوده است، سند این ادعا شهادت ائمه جمعه در نقاط مختلف کشور از سوی منافقین است.

وی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه، مرکز نشر عقاید اسلامی و افشاگری توطئه های دشمنان است، گفت: وحدت و انسجام مسلمانان یکی از پیام های مهم و اصیل نماز جمعه است.

امام جمعه اردبیل همچنین نقش جریان سازی خطبه های نماز جمعه را یادآور شد و تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت ائمه جمعه در شرایط فعلی، مقابله با جنگ نرم دشمنان و ارایه راهکارهای لازم برای نسل جوان جامعه است.

وی با بیان این‌که دنیای امروز تشنه اخلاق و معنویت است، خاطر نشان کرد: بحران امروز دنیا بحران اخلاقی است پایه گذاری نسل سالم در چنین دنیایی منوط به جدا کردن اخلاق از اقتصاد است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زندگی برادرانه اهل سنت و شیعه شهرستان نمین گفت: یکدلی و وحدت برادران اهل سنت و شیعیان با یکدیگر، الگویی ماندگار برای منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان اینکه دشمنان از هر راهی به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند، گفت: وحدت رمز بقای نظام اسلامی است که تنها در سایه ولایت فقیه محقق خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام خلیل ربیعی، در حکمی حجت الاسلام علی رحیمی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان نمین معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات