۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۰۹۳۳
فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجیان تلاشگران عرصه بصیرت و روشنگری هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار پور جمشیدیان گفت: بسیجیان با تبعیت محض از ولایت، ضمن بر طرف کردن فتنه 88، با ایجاد بصیرت در جهت آگاهی بخشی به عموم اقشار جامعه تلاش کردند.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان آذربایجان شرقی با آیت الله شبستری، اظهار داشت: افتخار بزرگی برای بسیج است که در سال‌های دفاع مقدس بارها غبار غم از چهره امام راحل را بر طرف کرد و رضایت خاطر را برای ایشان به ارمغان آورد.

وی خاطر‌نشان کرد: پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، لین توفیق برای بسیج و سپاه بوده که در رکاب رهبر فرزانه انقلاب در صحنه حضور داشته باشد و با احساس تکلیف از کیان نظام اسلامی دفاع کند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که بسیج همواره ضامن ارزش‌های اسلامی بوده ‌است، ادامه داد: بسیج تفکر ارزشمندی است که امروز به دنبال نهادینه کردن آن در میان اقشار مختلف جامعه هستیم.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی در سال‌های گذشته اظهار داشت: بسیجیان با تبعیت محض از ولایت، ضمن بر طرف کردن این فتنه، با ایجاد بصیرت در جهت آگاهی بخشی به عموم اقشار جامعه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه فتنه پس از انتخابات سال گذشته، پیچیده ‌ترین تهدید برای نظام پس از انقلاب اسلامی بوده است، گفت: بسیج امروز با کار فرهنگی به مقابله با جنگ نرم دشمنان رفته و به دنبال افشاگری فتنه های جدید معاندان انقلاب است.

پورجمشیدیان در ادامه با تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج در آذربایجان شرقی اظهار داشت: ارائه الگوها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج با اولویت کار فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه عاشورا با تقدیر از بصیرت بخشی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها گفت: افتخار بزرگ سپاه و بسیج ارتباط با ائمه جمعه، روحانیت و حوزه‌های علمیه است./935/پ202/س
ارسال نظرات