۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان با ترفند‌های رسانه‌ای درصدد قبح‌زدایی از نباید‌های دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که رسانه‌های غربی با پخش برنامه‌های ضد ارزشی درصدد قبح زدایی از منکرات‌ هستند، خاطر نشان کرد: باید با توسل به فرهنگ غنی اسلامی و شیعی خود، بتوانیم جامعه را در برابر ویروس‌های رسانه‌ای استکبار ‌واکسینه کنیم.
امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در سومین همایش بسیج و رسانه در تبریز اظهار داشت: یکی از اهداف جنگ نرم استکبار جهانی متزلزل ساختن بنیان خانواده و انحراف در افکار دینی مردم ایران است.

وی با بیان این‌که رسانه‌های غربی با پخش برنامه‌های ضد ارزشی درصدد قبح زدایی از منکرات هستند، خاطر نشان کرد: باید با توسل به فرهنگ غنی اسلامی و شیعی خود بتوانیم جامعه را در برابر ویروس های رسانه ای استکبار جهانی واکسینه کنیم و گرنه به سرنوشت غرب دچار خواهیم شد.

حجت الاسلام ولایی در ادامه ولایت مداری را ضامن حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی دانست و گفت: مقابله با تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه ضروری بوده؛ چون نجات کشور، تمامیت ارضی، استقلال، امنیت و سعادت کشور ما در گرو پیروی از اصل ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رسالت رسانه‌های داخلی در مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت و اظهار داشت: بسیج و رسانه پیوند عمیقی با هم دارند و اگر رسانه‌ای بسیجی نباشد؛ به یقین به پایگاه دشمن تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که دشمکنان سرمایه‌گذاری کلانی برای انحراف در مسیر رسانه‌های ایران گذاشته‌اند، گفت: صداقت، امانتداری، ولایت‌محوری و مدافع اقتدار و عزت ملی بودن خصوصیاتی است که برای شناخت رسانه بسیجی حایز اهمیت است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در رسانه‌های کشور تصریح کرد: اگر رسانه‌ها و اهالی مطبوعات و جراید با انگیزه بسیجی به مقابله با تهاجم رسانه‌ای غرب روی آورند، دشمنان در موضع انفعال هیچ حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

همچنین رضا رضوانی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا در سخنانی به تشریح اهداف برگزاری همایش بسیج و رسانه در تبریز پرداخت و اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال سوژه های تخریبی علیه نظام اسلامی ایران است، از این رو به جنگ پیچیده تری با عنوان جنگ نرم روی آورده است./935/پ202/س
ارسال نظرات