۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۱۰۱۸

همایش حجاب و عفاف در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری همایش حجاب و عفاف همزمان با هفته بسیج در ارومیه خبر داد.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، جعفر مهدی فر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری هفته بسیج امسال به عنوان «‌بسیج، ولایت و جهاد همه جانبه» به علت تقارن با هفته ولایت، از برگزاری 670 برنامه در رده های مختلف بسیج خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزاری محافل انس با قرآن، همایش ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و پایگاهها، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی ـ هنری، غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه این هفته، برگزاری یادواره های شهدا، جشن عید غدیر، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و نمایشگاه کتاب را از اهم برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی همچنین از برگزاری همایش حجاب و عفاف خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور پانصد نفر از مدیران، مربیان مدارس و مسؤولان فرهنگی رده های مختلف بسیج در سالن بسیج خانه معلم ارومیه برگزار می شود.

مهدی فر با اشاره به رزمایش یکصد هزار نفری میثاق با ولایت در چهار شهرستان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ارومیه یکی از شهرستان های برگزار کننده این رزمایش بزرگ است که با حضور بیش از پنجاه هزار بسیجی این شهرستان در چهارم آذرماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج سپاه ارومیه در سال جاری گفت: برگزاری دوره های آموزش فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و دفاعی برای بسیجیان به ویژه گردان‌های عاشورا و الزهرا از جمله این برنامه ها است.

قابل ذکر است، در شهرستان ارومیه یکصد و سی هزار بسیجی خواهر و برادر در سی و شش حوزه و 447 پایگاه فعالیت دارند.

یادآور می‌شود، سیزده گردان عاشورا و سه گردان الزهرا در بسیج سپاه ارومیه سازماندهی شده است./936/پ202/س
ارسال نظرات