۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۱۰۲۸
سوم آذر؛

گردهمایی بزرگ مبلغان استان گیلان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ مبلغان استان گیلان سوم آذر در رشت برگزار می شود.
گردهمايي روحانيان
حجت الاسلام سد حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، گفت: همزمان با دهه غدیر و نیز در آستانه ماه محرم همایش بزرگ مبلغان استان سوم آذر در رشت برگزار خواهد شد.

وی هم اندیشی با موضوع ولایت، بحث تبیین آسیب های فرهنگ دینی، شیوه های پرداختن مبلغان در منابع فرهنگی، توجیه مبلغان در خصوص شیوه های تبیین موضوع هدفمند کردن یارانه ها را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری همایش بزرگ مبلغان اعلام کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به درپیش بودن ماه محرم، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان را از برنامه های مهم این سازمان اعلام کرد و بیان داشت: مبلغان باید درماه محرم به خوبی نهضت عظیم عاشورا را برای مردم و به ویژه نسل جوان جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که هنوز بسیاری از زوایای نهضت عظیم حسینی بازگو نشده است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی و مهم مبلغان تبیین صحیح این واقعه برای جامعه است.

وی نهادینه کردن فرهنگ حسینی درجامعه اسلامی را ضروری دانست و بیان داشت: وظیفه مبلغان درنهادینه کردن این فرهنگ بسیار سنگین است./950/پ202/الف
ارسال نظرات