۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۱۳۵۶
استاندار سیستان و بلوچستان:

مسؤولان از بهترین روش‌های خدمت‌رسانی به مردم بهره بگیرند

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این استان، گفت: مسؤولان باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند و از بهترین روش‌های خدمت‌رسانی بهره بگیرید‌.
استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد، استاندار این استان، سه شنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم و صنوف در راستای اجرایی شدن هدفمند سازی یارانه ها، اظهار داشت: علاوه بر نظارت دستگاه های ذیربط و بازرسان ستاد، مردم خود بهترین ناظر و بازرس در کنترل قیمت ها می باشند.

وی، افزود: خوشبختانه افزون بر جاری بودن روند عادی بازار، صد ها تن اقلام مورد نیاز و ضروری مردم سیستان و بلوچستان در انبارها ذخیره شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: با اقدامات و هماهنگی های انجام شده بین سازمانها، نهادها و صنوف، برنامه های هدفمند شدن یارانه ها در بسیاری از بخشها با موفقیت در حال انجام بوده و در این رابطه دغدغه و نگرانیهای مردم استان برطرف شده است.

وی، همچنین به مشکل توزیع گاز مایع طی روزهای اخیر در برخی از شهرهای استان اشاره کرد و آن را ناشی از سوء استفاده عده ای خاص و افراد معدود در ایجاد جو روانی دانست و اعلام کرد: گاز مایع به اندازه نیاز شهروندان وجود دارد و در این رابطه هچ مشکلی برای نگرانی وجود ندارد.

آزاد، از مدیران شرکت نفت و دست اندرکاران توزیع گاز مایع خواست نظام تأمین و توزیع سوخت را ساماندهی و به خوبی مدیریت کنند و با افراد سودجو برخورد قانونی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: مشکل مردم با تعارف حل نمی‌شود، در جلسات به جای ملاحظه کاری باید به دنبال حل مشکلات مردم باشید و از بهترین روش‌های خدمت رسانی بهره بگیرید.

نماینده عالی دولت در استان، در رابطه با تأمین گوشت قرمز کشور از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در حال حاضر این استان به عنوان مبدأ تأمین گوشت کشور از سوی دولت اعلام شده و در حال حاضر با اقدامات انجام شده زمینه های لازم فراهم شده و از این پس دام زنده بصورت رسمی و قانونی از مرزهای استان وارد و پس از مراحل قرنطینه بصورت منجمد و یا زنده به سایر استانها ارسال می شود.

وی از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست، در این راستا از تمامی ظرفیت های دامی استان استفاده شود.

گفتنی است، در این جلسه که معاونان برنامه ریزی و امنیتی انتظامی استاندار نیز حضور داشتند هر یک از مدیران سازمانها و ادارات گزارشی از اقدامات انجام شده در اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها ارائه دادند./940/د102/س
ارسال نظرات