۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۹۱۴۹۸
معاون سیاسی استانداری اصفهان:

بسیج نماد حضور فعال در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است‌

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به فتنه پس از انتحابات سال گذشته اظهار داشت: حضور بسیج در این عرصه از حضور در عرصه دفاع هشت ساله موفق‌تر بود.
محمد مهدي اسماعيلي معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی استانداری اصفهان، امروز در جمع بسیجیان اصفهان عید غدیر را سر سلسله اعیاد اسلامی دانست و گفت: غدیر یک رویداد تاریخی نیست؛ بلکه حرکتی برای همیشه تاریخ و جهان بشریت است.

وی غدیر خم عاشورا و ظهور حضرت مهدی‌(عج) را سه نقطه درخشان تاریخ بشری دانست و افزود: این حوادث به لحاظ ابعاد وجودی جنبه‌های انسان‌سازی دارند.

اسماعیلی ادامه داد: مطالعه نظام‌های سیاسی مختلف نشان می‌دهد آنها با وجود توسل به ترفندهای گوناگون، نتوانسته‌اند جامعه را درگیر مسائل اید‌ئولوژیک خود کنند؛ در حالی که تشیع نظام امت و امامت را تأسیس کرد که هیچ رقیبی ندارد.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با بیان این‌که بسیج نمادی از امت اسلامی برای حضور فعال در عرصه های سرنوشت‌ساز است، بیان داشت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده این بسیج بود که انقلاب را از گردنه‌های سخت نجات داد و امروز ما مرهون خدمات بسیج هستیم.

وی به ایستادگی امت بسیجی ایران اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ماموریت بسیج تنها در حوزه های نظامی نبود بلکه بسیج با ورود خود در عرصه های علمی، سازندگی، هنری، مراکز آموزشی، اصناف، حوزه فرهنگ و رسانه های مختلف توانست نقاط چشمگیر درخشانی را به وجود آورد.

اسماعیلی به فتنه پس از انتحابات سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: حضور بسیج در این عرصه حتی از حضور در عرصه دفاع هشت ساله موفق‌تر بود.

وی بیان داشت: این تجربه تاریخی بزرگی بود که بسیج را به یک موفقیت بزرگ رساند به گونه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدال بصیرت را به بسیج دادند و این در حالی بود که بسیاری از کسانی که از انها انتظار نمی رفت در این فتنه مانده بودند.

معاون سیاسی استانداری اصفهان حضور بسیجیان استان اصفهان را در عرصه بصیرت بحشی دوران فتنه برجسته دانست و بیان داشت: اصفهان کانون تفکر بسیجی است و بسیجیان آن در خط اول اردوگاه ولایت خیمه زده اند.

وی اضافه کرد: حضور به موقع بسیجیان اصفهان در عرصه هایی که دشمن چشم طمع به فتنه گران دوخته بود منجر شد، ابتکار عمل از آنها گرفته شود.

اسماعیلی با بیان این‌که امروز بیش از یک میلیون و سیصد هزار بسیجی در رده‌های مختلف بسیج نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ابراز داشت: امروز فرهنگ بسیجی در اکثریت جوانان اصفهان وجود دارد و همه مسؤولان نیز باید برای گسترش فرهنگ بسیج حط قرمز پهن کنند./965/پ202/س

ارسال نظرات