۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۹۱۸۹۶
مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

شهادت دانشمندان کشور، قطعا خللی بر اراده جامعه علمی و ملت ما وارد نمی کند

خبرگزاری رسا ـ مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برگزاری نشستی با حضور دانشمندان هسته ای برای دفاع از دانش صلح آمیز هسته ای و تبیین مظلومیت دانش صلح آمیز در برابر بی منطقی تروریسم اقدام مناسبی است.
کاظم جلالي، خبر کميسيون امنيت ملي مجلس
کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: در مورد ترور دانشمند فقید هسته ای باید گفت که اقداماتی اینچنین قطعا خللی بر اراده جامعه علمی و ملت ما وارد نمی کند.

وی با بیان اینکه همه جریانات سیاسی و گروه ها در داخل خانواده نظام در مورد فناوری هسته ای یک صدا هستند بیان داشت: ترور و اقدامات خشن و بی منطق تشت از بام افتاده و بازی نخ نمایی است که استکبار جهانی از سالها پیش علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کرده است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه دنیای غرب از تروریسم به عنوان یک ابزار استفاده می کند، که البته این اقدام در نظام جمهوری اسلامی برای دستیابی اهداف استکبار کار ساز نبوده است، چرا که در ملت ما شهادت موجب جدیت و استقامت بیش از پیش برای دستیابی به اهداف معنی شده است.

وی در رابطه با پیشنهاد نشست حامیان دانش هسته ای برای دفاع از علم و دانش مستقل و مقابله با ترور آن گفت: این پیشنهاد خوبی است و باید روی آن از سوی وزیر علوم و فناوری کار شود تا نشستی با حضور دانشمندان هسته ای سراسر کشور برگزار شود تا مظلومیت دانش صلح آمیز هسته ای در برابر بی منطقی تروریسم تبیین شود. /955/ت301/ج
ارسال نظرات