۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۹۱۹۴۵
وزیر کشور:

اقدامات تروریستی دشمن خلأیی در حرکت رو به رشد نظام اسلامی ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیرکشور با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی گفت: این گونه اقدامات تروریستی نشان دهنده ترس و عصبانیت دشمنان از پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
محمد نجار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه عمرانی در مرکز استان مازندران، در جمع خبرنگاران، با محکوم کردن ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی، گفت: این گونه اقدامات تروریستی نشان دهنده ترس و عصبانیت دشمنان ازپیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که استکبار جهانی همواره از استقلال جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف عصبانی بوده است، افزود: ترور چهره های علمی کشور نشان دهنده اوج خواری دشمنان نظام اسلامی است.

نجار با اشاره به نقش عوامل آمریکای و صهیونیستی درترور دانشمندان ایرانی، افزود: دشمنان نظام اسلامی می خواهند با این گونه اقدامات به این نظام الهی ضربه بزنند.

وزیر کشور، ساقط کردن پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران که ازسوی نخبگان ودانشمندان جوان ایرانی حاصل شده را یکی از اهداف مهم استکبار جهانی برشمرد و افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر اقدام ضد انسانی می زنند.

وی با بیان این که توطئه های دشمنان هیچ گاه نمی تواند موتور پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را از کار بیاندازد، بیان داشت: نقشه های شوم سی ساله دشمنان علیه این نظام اسلامی همواره خنثی شد.

نجاربا بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه این نظام، جمهوری اسلامی ایران مصمم تر ازگذشته به راه اصلی خود ادامه می دهد، ادامه داد: توطئه های دشمنان هیچ اثری دراقتدار ملت ایران نخواهد داشت.

وزیرکشوردر ادامه سخنان خود با اشاره به این که خون شهیدان بالنده و بیدار است، اضافه کرد: نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی هیچ گاه نخواهند گذاشت خون فرزندان این مرز و بوم پایمال شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات