۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۲۰۴۴
آیت الله حسینی بوشهری:

اقدامات تروریستی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با محکوم کردن حادثه ترور دو تن از اساتید دانشگاه های کشور توسط عوامل استکبار جهانی، این گونه اقدمات کور را نشانه ناتوانی دشمنان نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام والمسلمين سيد هاشم حسيني بوشهري، عضو جامعه مدرسين حوزه و نماينده مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین و امام جمعه قم، در گفت و گو با خبرنگاران، با محکوم کردن حادثه تروریستی ترور دو تن از اساتید برجسته دانشگاه کشور، شهادت استاد شهریاری را به جامعه علمی کشور و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ گاه در عداوت و خصومت شان با نظام اسلامی کوتاه نیامده اند و در هر برهه ای از زمان سعی کرده اند که به شکلی این خصومت را نشان دهند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با ابراز تاسف از این حادثه تروریستی، این حادثه را برای جامعه علمی کشور تلخ خواند و بیان داشت: خوشبختانه دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور با راهپیمایی که روز گذشته انجام دادند، ثابت کردند که در صحنه، بیدار و هوشیار هستند.

آیت الله حسینی بوشهری، با تاکید بر اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دوست ندارند دانشجویان و اساتید در صحنه باشند، خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات تروریستی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان نظام اسلامی است.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ابراز داشت: ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی راه و مسیر خود را با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص کرده است و دشمنان بدانند که راه ملت با این گونه تحرکات به بیراهه ختم نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: دانشجویان یکی پس از دیگری در صحنه حاضر خواهند شد و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف را رقم خواهند زد.

وی در پایان تاکید کرد:‌ دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این گونه اقدامات نه تنها خللی در عزم و اراده ملت ایجاد نمی کند، بلکه ما را در رسیدن به هدف مصمم تر می سازد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات