۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۲۱۸۵
آیت الله نجفی:

مراجع باید در برابر انحرافات فریاد بزنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شیخ بشیر نجفی تاکید کرد که مسوولیت دینی و ملی مراجع است که در برابر انحرافات بایستند و فریاد بزنند.
آيت الله شيخ بشير نجفي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف طی پیامی که توسط حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند ایشان در هجدهمین همایش مبلغین خانم و آقا در نجف اشرف قرائت شد مسوولان را به خدمتگزاری به مردم دعوت کرد و گفت: مسوولی که به پست و مقام برسد ولی وظیفه خود را انجام ندهد به خداوند متعال و ملت خیانت کرده است و از جمله ظالمان و طرفداران آنان به شمار می آید.

وی مسوولان را به استفاده از تجربه های گذشته دعوت کرد و افزود: مسوولان باید در تشکیل دولت جدید از تجربه و اشتباهات گذشته نهایت استفاده را ببرند و اگر دولت جدید به وظایف خود پایبند نباشد هیچ امر جدیدی در کشور رخ نخواهد داد و فقر و بیکاری و ضعف خدمات و وخامت اقتصاد کشور همچنان پابرجا می ماند.

آیت الله نجفی خواستار انتخاب افراد کارآمد در پستهای مختلف کشور شد و تصریح کرد: پستهای مختلف کشور باید بر اساس کارآمدی و پاکی چیده شده و از حزبی گرایی برای رسیدن به قدرت پرهیز شود تا شاهد تشکیل دولتی قوی که توان خدمت به مردم را داراست باشیم و امیدوارم مسوولان در میان مردم حضور یابند و با مشکلات آنان آگاه شوند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مراجع تقلید تا هنگامی که اوضاع به همین منوال باشد آرام نمی گیرند و مسوولیت دینی و ملی آنان است تا در برابر همه انحرافات بایستند و فریاد بزنند و برای اصلاح اضاع نابسامان کشور و ایجاد جوی برادرانه تلاش کنند./980/گ
ارسال نظرات