۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۲۲۰۸
امام جمعه موقت شیبان اهواز:

خون شهید شهریاری پرورش دهنده دهها دانشمند جوان هسته ای خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان اهواز با تأکید بر این که با کشتن یکی از دانشمندان هسته ای ایران مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی پایان نخواهد یافت، اذعان داشت: خون شهیدانی مانند شهریاری درخت عزت و سرافرازی اسلام را بارورتر خواهد کرد.
حجت الاسلام حسيني فرد، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان، امام جمعه موقت شيبان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد، امام جمعه شیبان اهواز در خطبه های این هفته، به ترور دانشمند هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: به یقین با کشتن یکی از دانشمندان هسته ای ایران مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی پایان نخواهد یافت.

امام جمعه شیبان اهواز با تأکید بر این که دشمنان ایران اسلامی با ارتکاب به چنین جنایات پلیدی به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت، ابراز داشت: خون شهیدانی مانند شهریاری درخت عزت و سرافرازی اسلام را بارورتر خواهد کرد؛ از این رو مسأله یاد شده نه تنها سبب توقف پیشرفت های ایران اسلامی نخواهد شد، بلکه جوانان بیشتری پرورش و ادامه دهنده راه شهیدان می شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به سفر سعد حریری به ایران اظهار داشت: تلاش دشمنان اسلام با ترور رفیق حریری جهت نابود کردن حزب الله لبنان ناکام ماند که با درایت جمهوری اسلامی ایران نه تنها زوایای پنهان این مسأله آشکار بلکه روابط دو کشور قوی تر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آیه مباهله اشاره کرد و افزود: این روز یکی از افتخارات دین مبین اسلام است؛ چرا که آین آیه و اعضای مباهله، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند.

حجت الاسلام حسینی به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر «محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است»، باید این ایام را با برپایی آیین های عزاداری باشکوه ارج نهیم تا بتوانیم دِین خود را به اسلام و امام حسین(ع) ادا کنیم./945/پ202/ص

ارسال نظرات