۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۹۲۶۰۸
عضو فراکسیون اکثریت مجلس:

رسالت دانشجو، حرکت در مسیر ضد استکباری ا‌ست

خبرگزارری رسا ـ نوباوه گفت: جنبش دانشجویی در‌ ابتدای انقلاب اسلامی و پس ازآن هیچ‌گاه شعارهایی خارج از مصالح و منافع نظام نداده؛ به همین دلیل برای آحاد مردم مورد احترام بوده است.
بيژن نوباوه
بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره ‌حماسه حضور دانشجویان انقلابی در 16 آذر گفت: بر خلاف عقیده دشمنان انقلاب، آن گونه که انتظار می‌رفت، بسیار بعید و دور از ذهن بود که دانشجویان برخلاف منافع ملی و انقلاب اقدام می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که هر کس در فضای دانشجویی از چار‌چوبی که جنبش دانشجویی برای خود قرار داده خارج شود، دانشجو نیست، بیان کرد: مطالبات مردم همواره مطالبات دانشجویان است به همین خاطر شاهد هستیم که دانشجو منافع و مصالح امروز جامعه را در نظر می‌گیرد و آن را اعلام می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنبش دانشجویی در ابتدای انقلاب اسلامی و پس از آن هیچ گاه شعارهایی خارج از مصالح و منافع نظام نداده به همین خاطر برای آحاد مردم مورد احترام بوده است.

وی با اشاره به تاریخ حماسه‌ساز جنبش دانشجویی در انقلاب گفت: 16 آذر زمانی شکل گرفت که تمامی گروه‌های آزادیخواه انقلابی سرکوب شده بودند و در این فضا بود که جنبش به نظام سلطه نشان دادند که دانشجو بیدار است‌.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که جنبش دانشجویی جنبشی ضد و استکباری است، تأکید کرد: رسالت امروز جنبش دانشجویی حرکت ضد استکباری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان ما بیدار هستند و با بصیرت بالا و هوشمندی حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است./955/ت302/س
ارسال نظرات