۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۶۹۰

سفر تبلیغی آیت الله علوی گرگانی به استان گلستان در ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، به منظور تبلیغ دین مبین اسلام در دهه اول محرم به استان گلستان و زادگاه خود شهر گرگان سفر کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، از ابتدای دهه نخست ماه محرم الحرام ماه پیروزی خون بر شمشیر، به منظور تبلیغ دین مبین اسلام، راهی استان گلستان و زادگاه خود شهر گرگان شده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، تا پایان دوازدهمین روز(سالروز شهادت امام زین العابدین) در شهر گرگان حضور دارد و افزون بر اقامه نماز جماعت، صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا، در مسجد جامع شهر گرگان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سید احمد قاذوی، مسؤول دفتر آیت الله علوی گرگانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح برنامه های سفر تبلیغی این استاد برجسته حوزه علمیه قم در سفر به شهر گرگان تصریح کرد: آیت الله علوی گرگانی هر ساله در دهه اول ماه محرم الحرام به منظور نشر معارف اسلامی و تبلیغ دین مبین اسلام به زادگاه خود شهر گرگان سفر می کند.

وی تصریح کرد: آیت الله علوی گرگانی در دهه نخست ماه محرم الحرام هر روز در مسجد جامع شهر گرگان، سه وعده صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا نماز را به جماعت اقامه خواهد کرد و شب ها نیز در جمع مردم به سخنرانی می پردازد.

حجت الاسلام قاذوی تصریح کرد: آیت الله علوی گرگانی تا روز دوازدهم ماه محرم در شهر گرگان حضور خواهد داشت و پس از سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) راهی شهر مقدس قم می شود.

گفتنی است، سایر مراجع تقلید و علما از جمله حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی نیز در هفته های گذشته سفرهای تبلیغی و فرهنگی را به شهرهای مشهد و گیلان داشته اند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات