۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۲۷۵۳
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مخالفان مقاومت اسلامی راهی جز سرخوردگی و ناامیدی ندارند

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با تأکید بر روشن بودن مسیر نجات لبنان، سرانجام همه کسانی را که به دنبال نابودی مقاومت هستند را ناکامی و سرخوردگی عنوان کرد.
سيد هاشم صفي الدين
به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مجمع شاهد در بیروت با اشاره به تلاش چند ماهه حزب الله برای ارائه مدارک و شواهد کافی برای شفاف سازی اوضاع کنونی لبنان و اتهامات وارد شده به حزب الله، گفت: این مدارک به خوبی اوضاع را روشن کرد و نشان داد که دشمنان به دنبال چه هستند.

سید هاشم صفی الدین با اشاره به نزدیکی زمان موضع گیری های قطعی با صدور حکم اولیه دادگاه بین المللی ترور حریری گفت: اگر برخی از گروه‌ها همچنان خواهان ادامه دادن فعالیت خود در خدمت طرح های آمریکایی ـ صهیونیستی و علیه مقاومت هستند، بدانند که ما برای دفاع از میهن خود آماده خواهیم بود.

وی با تاکید بر این‌که مقاومت اجازه نخواهد داد که لبنان هدف حمله های آمریکایی ـ صهیونیستی قرار بگیرد، گفت: تردید و دو دلی سودی ندارد و راه نجات لبنان برای همگان آشکار است و همگان باید در آن گام بردارند و مسؤولیت خود را در این مسیر بپذیرند وگرنه عواقب آن به عهده خودشان خواهد بود.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید بر این‌که مقاومت هیچ گونه نگرانی در این باره ندارد و همان گونه که مسؤولیت خود را در گذشته به خوبی به عهده گرفته است و از عزت، قدرت و کرامت لبنان به شایستگی دفاع کرده است در آینده نیز این نقش را به خوبی ایفا خواهد کرد و تصریح کرد: تمام کسانی که خواهان نابودی مقاومت هستند، ناامید خواهند شد./981

ارسال نظرات