۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۹۲۷۶۱
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

دفاع مقدس، تداوم ارزش های قیام عاشورا بود

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: دفاع مقدس، تداوم تلاش های ایرانیان برای پاسداشت ارزش های قیام عاشورا بود.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در مراسم یادواره فرماندهان و 230 شهید شهرستان املش که در مسجد جامهع املش برگزار شد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، اعلام کرد: همه اقشار وظیفه دارند برای کشور بر مبنای اسلام گام بردارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان کرد: دفاع مقدس، تداوم تلاش های ایرانیان برای پاسداشت ارزش های قیام عاشورا بود.

وی وظیفه مسؤولان را برای خدمت رسانی همراه با سازندگی کشور بسیار خطیر خواند و خاطر نشان کرد: قبول و انجام مسؤولت های حکومتی باید برای خدمت به مردم و رضای خداوند باشد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تجلیل از رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع) از تعلقات خود گذشتند و خودآگاهانه و عاشقانه به شهادت رسیدند.

وی به جنگ نرم عظیم غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نسل جوان اشاره کرد و گفت: حماسه آفرینی های شهدا در دفاع مقدس الگویی برای جوانان ایرانی و مسلمان در سایر نقاط دنیا شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور، با ضروری خواندن متناسب بودن دفاع اسلامی و ایرانی با تهاجم ضد فرهنگی غربی، یادآور شد: جوانان امروز ایرانی در سنگر های مهم علمی و دانشگاهی جهای از نوع علمی با دشمن دارند.

حجت الاسلام میر تاج الدینی، حضور دانشجویان را در عصه های مختلف علمی و سیاسی عزتمندانه توصیف کرد و گفت: حضور دانشجویان در خط مقدم نبرد علمی با دشمن بیانگر ریشه دار بودن ارزش ها جوان کشور است./950/پ202/الف
ارسال نظرات