۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۳۳۲۲
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا:

سیاستمداران اصلاح طلبی را از امام حسین فراگیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در کربلا امام حسین(ع) را نور و چراغ هدایت توصیف کرد و بر بیعت با اباعبدالله(ع) تاکید کرد.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی طی خطبه های نماز جمعه روز گذشته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) برگزار شد، گروه های سیاسی را به استفاده از درس های عاشورا دعوت کرد و گفت: سیاستمداران و مسوولان کشور باید روحیه اصلاح طلبی و خدمت به ملت را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) فراگیرند.
 
وی افزود: مسوولان از شعار اصلاح امت امام حسین(ع) جهت خدمت به ملتی که مستحق کرامت و عزت است استفاده نمایند.

 حجت الاسلام سید احمد صافی، امام حسین(ع) را نور هدایت توصیف کرد و افزود: امام حسین(ع) نور و چراغ هدایتی است که همگان آرزوی رسیدن به آن را دارند و از خداوند متعال می خواهم تا ما را در رسیدن به اصلاح خود و جامعه موفق کند و اگر نمی توان به مقام این امام همام برسیم حداقل به مقام یاران ایشان برسیم و در صورتی که به رسیدن به مقام یاران نیز عاجز ماندیم حداقل هماند عمر بن سعدها که این اصلاح را منکر شدند نباشیم.

وی تصریح کرد: سیاستمدارن باید از امام حسین(ع) و فریادهای خیل عزادارانی که برای تجدید بیعت و میثاق با این امام همام به عزاداری پرداخته اند تلاش برای تغییر را یاد بگیرند.

نماینده آیت الله سیستانی بر بیعت همیشگی با اباعبدالله(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: امام حسین(ع) از ما خواست تا به اصلاح نفس اقدام کنیم و سپس به اصلاح جامعه بپردازیم، لذا ما در این روز عزاداری با امام بیعت خواهیم کرد و اندیشه های اباعبدالله الحسین(ع) را سرلوحه زندگی قرار می دهیم./980/گ
ارسال نظرات