۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۹۳۳۵۹
تجمع علمای مسلمان لبنان:

فتنه انگیزی مذهبی تنها به سود دشمن صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان طی نشستی در بیروت فتنه انگیزی های مذهبی در لبنان را تنها به سود دشمن صهیونیستی دانستند.
تجمع علماي مسلمان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان، طی نشستی در بیروت با اشاره به افزایش تلاش ها برای تحریک مسلمانان و فتنه انگیزی در صفوف آنها، گفت: دشمن با سوء استفاده از مناسبت هایی همچون عاشورا سعی دارد که نشان دهد در لبنان کشمکش مذهبی حاکم و به مرحله درگیری کلامی رسیده است.

تجمع علمای مسلمان لبنان با بیان اینکه در لبنان فتنه مذهبی وجود ندارد و مسلمانان زندگی مسالمت آمیزی را در کنار یکدیگر دارند، افزود: برخی رهبران سیاسی برای فتنه انگیزی مذهبی می کوشند؛ غافل از این که آتش فتنه مذهبی قبل از هرچیز، خود آنها را می سوزاند همانطور که در آیه 25 سوره انفال «وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ»(و از فتنه‏‌هاى که تنها به ستمکاران شما نمى‏رسد، بترسید و بدانید که خدا سخت‏‌کیفر است) این مسأله تأکید شده است.

این تجمع با تاکید بر اینکه فتنه مذهبی در لبنان تنها به سود دشمن صهیونیستی و پس از آن آمریکاست، سیاستمداران را از آلت دست صهیونیست ها قرار گرفتن بر حذر داشت و افزود: رهبران رژیم صهیونیستی تنها راه رهایی از خطر مقاومت و تضعیف این جنبش را فتنه انگیزی مذهبی می دانند.

تجمع علمای مسلمان در پایان تاکید کرد: تا زمانی که رهبران مخلص و پرتلاش برای تحقق وحدت امت و وطن بکوشند، فتنه مذهبی هرگز محقق نخواهد شد./981/گ
ارسال نظرات